Stolek DIY a jeho denní využití



Stává se vám někdy, že si vyhlídnete něco v obchodě, a pak tak dlouho chodíte kolem až vám to vyprodají? 

Tak mně se to stává velmi často. Většinou se uklidňuji tím, že to prostě nebyl osud. 

Ovšem v případě stolku SVARTASEN z Ikea mě to fakt mrzelo. By se nám krásně hodil do obýváku. 



Tak jsem ho vyhlížela různě po bazarech, ale nikde nic. No a pak jednou, v takovém tom koutku, kde se prodávají poslední kusy nebo zbylé desky jsem "ho" našla. Respektive jeho desku :-)    Spodek jsi si hned dovymyslela :-)

A ta deska jen za 35,- Kč! 

Jak je vidět, spodek je z křesílka na kolečkách. Křesílko již bylo nepoužitelné, spodek ano. 

A jeho nejčastější využití? :-)   Již jsem psala před nějakou dobou, malá propadla LEGO DUPLO - takže každou volnou chvíli využívá k stavění něčeho. To je naprosto ideální například po ránu, kdy já si mohu v klidu napít kafe a jen tak nerušeně pozorovat :-)


LEGO DUPLO

LEGO DUPLO





Tak přesně takové objevy mám nejradši :-)

Co nejúžasnějšího jste kdy objevili v tom "zlevněném" koutku Ikey? :-) 

S.

Komentáře