Sada do koupelny - Ikea + DIY

Po 3 letech používání se nám rozbil dávkovač na mýdlo v koupelně. Kdysi jsem kupovala sadu v červené barvě, aby nám ladila do bílé koupelny s červenými prvky. Od doby, co jsem nám rozbil dávkovač jsem hledala náhradní. 

Půl roku!!! Buď se mi nelíbil barevně, nebo byl předražený (a to já strašně nerada :-), nebo se mi k němu nehodil žádný kelímek / sklenička / jak se tomu jinak říká - věc na zubní kartáčky. 

Mezitím jsme si myli ruce tuhým mýdlem :-) 

Až najednou jsem na něj narazila! "Bestaende".  


V Ikea. A už dokonce vím, proč jsme na něj nenarazila dřív. Tušíte někdo, proč najednou Ikea nemá veškerý sortiment na svých webovkách? Já si totiž vždy vyberu všechno na webu, když pak přijdu osobně do Ikey, strašně špatně se tam soustředím a chci pak VŠECHNO :) 

A protože byl tak krásně "čistý", hned jsem věděla, že na kartáčky použiji obyčejnou skleničku. 


Jsem opravdu nadšená. Půl roku hledání stálo za to! 

Co vy a sady do koupelen? :-) 

S.

Komentáře