Tip na brunch či lehkou véču ;)

Přináším vám další tip na brunch, přípradně lehkou večeři. Sedlčanský mi poslal na ochutnání Hermelín Nugetky, za což jim moc děkuji, protože teď vím, že je budu manželovi kupovat ;) On totiž má hrozně rád sýrové nugetky, které jsou v mekáči, a takhle jich mám víc, za lepší cenu a doma ;) 






Nugetky jsou baleny po 4 kusech, takže si můžete vybrat, jestli všechny uděláte naráz nebo to rozdělíte na dvakrát. 


Jsou hotové asi za 10 min, nejsou "namočené" v oleji, tj. opravdu se dají jíst ;). 


Litovala jsem, že jsem doma zrovna neměla brusinkovou omáčku, se kterou by nugetky byly skvělé, ale i tak jsem připravila česnekovou omáčku ;)


Jednoduchý salátek k tomu - okurky, rajčata, ledový salát, jarní cibulka a paprika. 


A pečivo :). 





Už jste ochutnávali? 

A. 

Komentáře

  1. Hmm, mňam, to vypadá dobře :D ale sakra nemůžu smažené :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. toť otázka.. jako tohle fakt není naložené v oleji nebo něco.. ale jestli nemůžeš vůbec, tak je to blbý :(

      Vymazat

Okomentovat