Oriflame Silk Beauty

Jak jste si asi všimly, tak já zase nijak moc často recenze na kosmetiku nedělám, protože zase tolik nových věcí nezkouším, a i pokud ano, jsem asi líná na to napsat svůj názor... ;) 

Každopádně na tento krém jsem si říkala, že recenzi udělám. Já kosmetiku Oriflame vlastně ani nekupuju, jakože vůbec. Ale dostávám ji od manželovy rodiny k Vánocům, takže vždycky pak něco vyzkouším ;). 

Na tento krém jsem se rozhodla svůj názor napsat, protože jsou určitě ženy jako já, které bojují se suchou kůží. A já s ní nejvíce bojuju na nohách, pokud se večer nenamažu, tak ráno mám takový bílý povlak.. Zkoušela jsem i třeba se nemazat delší dobu vůbec, jsem si myslela, jestli to náhodou nezmizí, ale bohužel nezmizelo :)). 


Tento krém voní krémem :D Já neumím moc popisovat vůně, ale tohle voní jako klasická modrá Nivea, takže mi to ničím nevadí. 


Na tomto krému je nejskvělejší to, jak je hutný. Není to taková ta hutnost, že fakt musíte používat sílu, abyste ho rozetřely, ale je to spíše jako tělové máslo. Krásně se roztírá. 

A skvělý je právě to, že když se večer namažu, tak ráno mám nohy pořád krásně hladké a bez bílého povlaku ;). 




Složení: 


Dívala jsem se, že krém stojí 269,- Kč, což mi přijde poměrně dost a vím, že bych si ho asi za tuto cenu nekoupila, ale já věřím, že i Oriflame dělá různé akce a dá se pořídit levněji ;) 

Kupujete si kosmetiku Oriflame? 

A.  

Komentáře

  1. Cena je vážně dost vysoká... mám raději jiné značky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viď? ale zase je fakt, že tyhle značky často dělají slevy a dá se to pak sehnat třeba za stovku...

      Vymazat

Okomentovat