Karin Herzog krém s AHA kyselinami

Když jsem dostala nabídku ke spolupráci od Karin Herzog a měla jsem si vybrat k recenzi jeden ze tří produktů, hned jsem litovala, že mi nenabídli na testování oční krém, na který jsem četla samé ódy. A tak jsem si řekla, že alespoň vyzkouším krém na obličej s AHA kyselinami.

Karin Herzog, jak už je jasné z výše uvedeného je švýcarská značka, a to ve mně o to víc vzbuzovalo důvěru. Asi to mám spojeno s tím, že ve Švýcarku jsou prostě kvalitní věci (a hodinky jsou toho důkazem :D).


Toto jsem si přečetla já o krému, když jsem ho vybírala: 

Je to krém "s AHA ovocnými kyselinami, osvětlujícími ovocnými extrakty a hydratujícími pokožku vitaminy.  Díky svému unikátnímu složení, krém šetrně odstraňuje mrtvé buňky z povrchu pleti, a tím obnovuje plet a bráni ji proti hyper pigmentaci a vzniku malých štěrbin a vrásek. Díky optimální rovnováze pH, krém může být použit na jakémkoli typu pleti. Regulární použití krému působí na rovnovážnou absorpci a hydrataci."

ÚČINKY:
Měkké naturální a vysoce účinkové ovocné kyseliny zajišťují šetrné očištěni pleti
Odstranění mrtvých buněk z povrchu pleti a obnovování pokožky
Pomáhá vyhladit malé štěrbiny a vrásky

POUŽITÍ
Používat před spaním minimálně 3 krát týdně. V případě normální, kombinované a smíšené pleti: aplikujte tenkou vrstvu krému a masírujte plet’. V případě mastné pleti: aplikujte tenkou vrstvu krému a nechte ho se vstřebat, pak použít Vita-A-Kombi.


Začnu parfemací. Pokud někdo zná a kupuje krémy od Weledy nebo Primavery či od jiných "přírodních" značek, tak takhle tento krém voní. Já zrovna mám krém od Primavery a měla jsem s ním trochu problém. Je totiž taková zvláštní vůně bylinek. Nebo alespoň já v tom bylinky cítím. A za to u mě tento krém měl hned mínus, protože mi prostě nevoní. Naštěstí ale na pleti pak ta vůně není cítit, takže je to vlastně jedno (i když ten požitek z toho, když si krém nanáším by mohl být lepší...).

Krém je poměrně lehký. Dobře se roztírá a nezanechává masku. Čekala jsem, že krém bude o něco hutnější, vzhledem k tomu, že se má používat na noc. Co se mi líbilo, tak to byla hebká pleť ráno, ALE, po pár dnech tento efekt zmizel..jako kdyby si pleť hodně rychle zvykla... 

Nabídka přišla zrovna v období, kdy jsem na křídlech nosu měla suchá místa. Dost suchá. A říkala jsem si, jak si s tímto problém krém poradí. Zklamu vás stejně tak, jak jsem byla zklamaná já. Ta potřebná hydratace se bohužel nekonala. Ráno jsem se probudila se stejným problémem, a to i po pár týdnech používání (ano, schválně jsem to "snášela", jen abych zjistila, jestli to fakt jen nechce delší období).

Takže krém je možná dobrý na léto, ačkoliv někde jsem četla, že se doporučuje na podzim/jaro. Ale prostě kdo má sušší kůži, tak na to to žádný zázrak není.



Mám malou "úsměvní" vrásku :D Určitě to znáte :)). Tak jsem tak nějak doufala, že také bude trochu méně viditelná, díky tomuto krému, a to bohužel také nebyla. 

Akné nebo rozšířené póry nemám, takže to nedokážu posoudit, zda by krém pomohl.



Já určitě nechci tuto kosmetiku zatracovat, protože třeba pořád stále věřím, že přeci jen ten oční krém je lepší/dobrý. Ale tento krém u mě nepochodil. Za 50 ml zaplatíte 59 EUR. A vzhledem k tomu, že u mě žádný efekt neměl, tak bych do něj určitě v plné velikosti nešla. A kdyby alespoň ta vůně stála za to a já to kupovala kvůli tomu skvělému požitku, když si krém večer nanáším, ale takhle opravdu ne :(. 


Složení jsem se pokusila rozebrat, můžete si na jednotlivé názvy kliknout, vyhledala jsem, co jaká složka znamená. 
Aqua, Alcohol denat., Petrolatum (neboli vazelína), Glyceryl stearate (zjemňuje a vyhlazuje pokožku, rostlinný původ), Paraffinum liquidum (ropný původ, používá se za účelem promaštění), Tocopheryl acetate (neboli vitamin E), Stearyl alcohol (změkčovadlo), Cetyl alcohol (zahušťovadlo), Polysorbate 80 (emulgátor), Isopropyl myristate (zvlhčuje), Citrus aurantium dulcis peel oil (olej), Citrus reticulata peel oil (další olej), Salicylic acid (konzervační látka), Parfum, Cinnamomum camphora (podle mě také olej), Citric acid (kyselina citrónová), Retinol (vitamin A), Formic acid (mravenčí kyselina moc jsem nepochopila, k čemu v krému je), Beta-carotene.

Překvapilo mě tohle: V ČR (celé EU) není používání kyseliny mravenčí dovoleno. V Austrálii je látka také zakázána. V USA obdržela status GRAS (generally recognized as safe - tzn. látka je považována za bezpečnou) a je povolena. (zdroj)


Děkuji zastoupení značky za poskytnutí krému k recenzi.

Už jste něco od této značky zkoušely? Znáte ji? 

A. 

Komentáře

  1. Tak slozenim je to teda pekna mizerie, docela macho pristup, chtit za tohle 59 eur. Nebo sazeji na neznalost. A zrovna Svycari? Hmmmm.. Nebrat, pokud chces neco kvalitniho s kyselinkami, pak jdi do Pixi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, tohle už jsem četla víckrát, že to složení je za tu cenu nic moc :( Díky za doporučení ;)

      Vymazat
  2. Karin vídám na blozích často a za ty prachy je to bída, složení je strašný humus, všude na prvních místech voda, alkohol a vazelína a jakékoliv účinné látky, kterýma se ohánějí, jsou až někde na chvostu, čili v mizivé koncentraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to, že je navíc ta značka u nás dost neznámá, tak se asi na trhu moc neprosadí :(

      Vymazat

Okomentovat