Inspirace z obchodů

Občas si takhle chodím po obchodech (občas = jednou za pár měsíců, kdy s někým jedu do Drážďan, protože jinak v týdnu to nestíhám) a jen se inspiruji tím, co bych si doma mohla vytvořit :-) Protože reálně chápu, že jinak bych z toho neměla takovou radost :-)

Povlaky na polštáře jsou jasné :-) Mám doma nějaké oblečení, ke kterému mám vztah a nechci ho vyhodit. Na druhou stranu, nevadilo by mi z něj něco udělat - na to oblečení si vzpomenu i jen z ústřižku :-) 



Notýsek v kůži. Nedávno jsem narazila na obchod, kde prodávají odřezky kůže. Takže jednou si takový notýsek vyrobím sama. Se mi strašně líbí, jak to pak má ohebné desky. Tady jsem schválně vyfotila "nepovedený" notýsek, aby bylo vidět, že i v obchodě normálně prodávají jen s nalepenou kůži. 


Krabičky, krabičky, krabičky... Už je nemám, kam dávat. Nevím, co do nich dávat. Ale pořád se mi děsně líbí :-) 





 Všemožné rámečky :-) 


A různé flaštičky. Tahle zrovna není z Drážďan, ale pražského Marks&Spenceru. Já osobně si nekoupím pěnu do koupelny za 499,- Kč, ale nějaká krásná flaška se doma určitě najde. A přelít do ní pěnu do koupelny snad dokážu ;-) 



A také nápisy. Které mám v plánu pak použít na všechno možné. 



A občas narazím na fakt zajímavé věci :-)  


Takovou inspiraci si fotím a ukládám. Na "jednou" :-) 

Mějte se krásně!
S.

Komentáře