Druhý měsíc s Verčou ;)

Bohužel, každý den není posvícení, ale někdy jsou to doslova týdny.. Ani já, ani sestra, nepatříme mezi blogerky, které by ukazovali jen radost a načančané věci.. Tento měsíc rozhodně nebyl žádné posvícení, bylo hodně porušování, hodně radosti, ale i hodně velkého smutku.. Jak radost, tak smutek se na jídle a celkově stavu těla hodně odráží.. Jídlem se oslavuje, jídlem se odměňujeme, jídlem zaháníme smutek a záleží jen na tom, jaké jídlo zvolíme.. U mě se tento měsíc střídalo zdravé jídlo s nezdravým, ale já jsem cítila, že to tak potřebuju.. Tudíž, rozhodně jsem na konci dalšího měsíce s Verčou neočekávala, že moje výsledky budou dobré, ale vzhledem k tomu, že jsem na to byla připravena, tak se vlastně nic nestalo.. Já vím, proč tomu tak bylo, Verča to ví, a to je hlavní, není potřeba nikomu nic dál vysvětlovat.. ;) Na konci měsíce mi Verča asi přečetla myšlenky a sama mi napsala mail, že se tento měsíc mírami nebudeme stresovat, což jsem jedině uvítala.. A právě proto ji všude doporučuju, nejen pro odborné rady, ale i pro ten lidský přístup!

První report najdete zde

A teď už to jídlo: 

Většinou mám předpřípravu večer, v práci si už třeba jen něco málo dodělám, případně jen něco ohřeju a papám ;).



To je tak, když se snažíte přenést vajíčka do práce na snídani :D


Hodně jsem si oblíbila mraženou zeleninu, protože pak (s moji spotřebou) nemusím pořád běhat do obchodu a kupovat čerstvou zeleninu). I když teď to bude snazší, bude se prodávat všude ;). 


Hermelín Figura je mnohem lepší než Président Camambert linea.  










Starbucks asi nikdy nepochopím, o tom bude článek zvlášť.






Bageta z Mr. Banh Mí


Velká oslava v Naše maso
.








Po dost probrečeném dni v Cup and Cake.



I když sejdete z cesty, tak je potřeba se na ni znovu dostat. Určitě si neříkejte: "Tak teď jsem to porušila a už to celé nemá smysl." Má, jen je potřeba být na to připravený, nemůžete přece porušovat a čekat, že se zmenšíte (pokud jo, tak vám závidím :D). 

Tak hurá do nového měsíce! ;) 

A. 

Komentáře

  1. Zdá se, ze to bereš zdravým rozumem, tak to má být.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;) Tak, nemám se moc za čím hnát... ;)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Já taky dostávám pokaždé, když se dívám :D

      Vymazat
  3. Opat krasne inspiracie. Kazdy den nie je nedela. Treba vstat a ist dalej, nase cesty maju vela zakrut ;-). Prajem ti co najmenej smutku.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat