UGG Australia

Když mi bylo něco kolem 18-20, tak jsem objednávala věci z Victoria´s Secret a vždycky jsem se koukala na UGG, ale nějak pořád jsem si nemohla najít ospravedlnění, proč si pořídit tak drahé boty, když jsem je "neznala" a neměla vyzkoušené. Ale o těchto botách jsem věděla hodně dlouho a dlouho jsem o nich snila. Měla jsem boty a la UGG, ale samozřejmě, nebylo to ono a nebyla v tom pravá vlna. 

Jeli jsme s manželem na výlet do outletu do Parndorfu a není to tak dávno, co tam postavili nové křídlo, kde je nově i obchod UGG Australia. Původně jsem ani neměla nějak v plánu tam jít, ale zvědavost mi nedala a zavítali jsme tam. 





Manžel mi už po cestě do Parndorfu říkal, že by mi chtěl něco hezkého koupit, třeba nějakou koženou kabelku nebo tak.. 

Samozřejmě, nedalo mi to, a botičky jsem tam i vyzkoušela. A jak jsem do nich strčila nohu, tak to byla láska ;). Tak měkké, tak pohodlné, tak teplé!!! Ale sundavala jsem se s tím, že si je kupovat nebudu, když tu přispěchal manžel, že to je právě TO a že mi je koupí ;). Ještě mě pomalu musel přemlouvat, ale máááám je! 

Vybrala jsem si hnědý vysoký model W Classic Tall. Nejklasičtější je světle hnědá barva, ale nám se víc líbila tmavší, protože prostě světlejší by se víc špinila a bála jsem se, že vlna vevnitř by se mohla špinit - u světlého modelu je totiž světlá, u mého, tmavého, je tmavá. 


Vnitřek je z ovčí vlny, také právě proto je cena těchto bot tak vysoká. Správně se UGG nosí naboso, což jsem také hned zkusila a je to super super super. A ne, nepotí se mi v tom nohy ;) Nosím je i s ponožkou a jsem naprosto nadšená. 


Než se UGG začnou nosit, měly by se naimpregnovat a samozřejmě, do blátíčka moc vhodné nejsou. Ale do sněhu jsem s nimi šla a pohoda :). 

Rozhodně se tu s nikým nebudu přít o tom, zda ty boty jsou nebo nejsou hezké atd. Je to fakt věc názoru. Mně se ty boty líbí, jsou super pohodlné a super teplé. A k mému stylu se prostě hodí. 


Podrážka je pevná a v neklouže!!



V akci (nuda v bance :)):




Velikost jsem si vzala 37. Normálně mám 36, zimní boty častěji 37 kvůli ponožce, tady jsem se řídila lýtkem, přeci jen, nosím je se skinny džínami, tak aby se tam vešly ;) 

A teď k ceně, manžel mi je kupoval za 165 EUR. Což je necelých 4500,-. Jsou to ty vysoké boty, které patří k těm dražším. 

Cena na webu Victoria´s Secret přesně za tyto boty je 195 dolarů. Kdybych si je nechávala poslat do Prahy, zaplatím daň a clo, tak že by vyšly dráž. 

V Čechách už je to naprostý nesmysl, tyto boty stojí v Office Shoes 7690,- Kč, což už mi fakt přijde šílené. V Destroy teď třeba mají slevu na černé, a ty stojí 6471,- Kč. 

Takže tento kup považuji opravdu za super výhodný a do budoucna se rozhodně už těmto botám bránit nebudu, myslím si, že nějakou dobu mi vydrží ;). A to víte, že se mi líbí více modelů těchto bot ;) 

A protože jsem nemohla uvěřit, že v ruce držím UGG, tak mě manžel ještě musel před jejich obchodem vyfotit a hned jsem to hlásila rodičům, že mám UGG! :))) Prostě blázen :D

Co vy a tyto válenky, líbí se vám? 

A. 

Komentáře

  1. Krásné botky, nejvíc se mi líbí ta praktická podrážka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, to je pravda, někomu to přijde hrubé, ale prostě na zimu potřebuju neklouzat, ne být za elegána :D

      Vymazat

Okomentovat