Naše každodenní hry / rituály

Ještě když byla moje princezna malá, tak jsem věděla, že budu chtít mít nějaké naše domácí rituály. Například, když jsem byla malá já, tak máma při buzení nám se sestrou vždy protahovala ručky, pak nožky, pak vše najednou a teprv pak jsme se zvedaly :-)   

Když byla princezna úplně malá (do roka), tak jsem ji před spaním hladila čelíčko, obočí, oči, nosík, tvářičky, uši, atd. atd.  a do toho povídala, co je co. Byl to náš první rituál :-) 

Buzení s taháním ručiček a nožek provozujeme také. 



Protože malou teď baví počítat, tak už pár měsíců děláme ráno a večer inventuru prstíků. Přepočítat všechny prstíky na ručkách, pak na nožkách. A pokaždé se na to strašně těší a pořád ji to baví :-)   Občas přidáme i inventuru zoubků ;-) 

S manželem má taktéž rituál: "krádež nosíku". Manžel dělá, že malé "vezme" nosík a "nasadí" ho sobě. A ona se rozčiluje, že to je její nosík a chce ho zpátky. A zároveň pak sebere nosík i manželovi. A tak dokola. Dá se to aplikovat na jakoukoliv jinou část těla.  No a když jí "ukradne" nosík někdo jiný, tak je schopna se kvůli tomu i rozbrečet. Tahle hra jim funguje už minimálně rok :-) Spíše víc. 

Máte vy nějaké obdobné "rituály" nebo si nějaké pamatujete z dětství? :-) 

S. 

Komentáře