Leden 2016

Tento rok bude skvělý, vím to. Je teprve začátek února, ale čas mi hrozně utíká. 



Na konci ledna jsem měla pracovní večírek a vzhledem k tomu, že se běžně se všemi kolegy nevidím, vidím je tak jednou za rok, tak jsem byla moc ráda, že si můžu se všemi popovídat. Co bylo hodně příjemné a pro mě možná i hodně krásné, tak to byla reakce většiny kolegů a kolegyň - jak mi to sluší a že vypadám hodně spokojeně a že jen kvetu atd. A ačkoliv jsem i před tím věděla, jak moc je důležitá psychika člověka, tady jsem si to uvědomila na 110%. 


Leden je skvělý i na to, že Vám od Vánoc zůstanou různé dobroty, takže nikdy nezačínejte dietu od ledna :)))


Sedlčanský Troubelín se mi hodně povedl :)


Začala jsem po letech chodit na H.E.A.T. a užívám si to ;).


Manžel mi udělal večeři (půlku brambor pak snědl on :D).


A moje oblíbená snídaně ;)


Krabičkuju.


A v kuchyni mám nového pomocníka ;)


A co váš leden? 

A. 

Komentáře