Jak my chodíme do kina ;)

Většina lidí kolem mě chodí do kina. Ať už na rande nebo jen tak s přáteli, prostě jdou.. Já a můj manžel nejsme velcí fanoušci kina, většinou si film rádi pustíme doma, v pohodlí našeho obýváku či postele, a jsme spokojeni ;).  Jenže jednou za čas prostě do kina chceme, většinou na film, který prostě na velkém plátně působí lépe.

A tentokrát jsem vybrala Creed. Stallone je moje platonická láska :D (ano, manžel je obeznámen :D), takže vidět ho na velkém plátně? - vždycky ano!.

zdroj


ALE! Věřte nebo ne, my jsme se do toho kina dostávali celý měsíc!! Až film dávají už snad jen v jednom kině, v jednom sále a jen jednou denně :D A protože když se do toho kina chystám, tak to pokaždé řeknu třeba ségře, tak jednu sobotu, když jsme se zase chystali do kina, tak se divila, že už jdeme asi popáté do kina.. No jo.. jenže to je právě ono.. my tam jdeme, ale NEDOJDEME :)). A v sobotu jsme, jen tak mimochodem, taktéž nedošli ;). Vždycky bylo prostě něco, buď jsme to fakt nestíhali nebo jsme nakonec zvolili pro nás lepší program nebo se jeden z nás cítil blbě, prostě pořád něco.

A abychom se opravdu do toho kina dostali, tak už jsem rezervovala lístky předem a manžel je fakt šel vyzvednout, protože když už jsme je měli, tak bychom je nenechali propadnout ;)). 

A teď zase máme 8 hrozných, na které se sice chystáme, ale toť velká otázka, jestli se do toho kina opravdu dostaneme :))

Co vy a kino? Dojdete tam, když už si to naplánujete? 

A. 

Komentáře

  1. Jasně, že dojdeme....protože já VŽDYCKY rezervuji lístky. Neboť nás znám a dopadli bychom jaky vy :-)

    Giveaway

    OdpovědětVymazat

Okomentovat