Ideální dárek pro všechny děti - LEGO DUPLO

Kdysi, když jsem ještě neměla děti, tak jsem slyšela, jak jedna maminka říká (bylo období před Vánoci): "A všem říkám, ať jako dárek kupují LEGO DUPLO. Ty děti se s tím vyhrají, je spousta druhů, takže je malá pravděpodobnost, že přinesou to, co už máme, a když už, tak zrovna v LEGU se to ztratí." 

A teď tomu naprosto rozumím. 


LEGO DUPLO vede, kostky Megabloks leží stranou



Ovšem musely jsme se k tomu dopracovat. Malá nejdříve dostala First Megabloks. S těma si docela hrála v roce - ve dvou, ale pak ji to asi omrzelo... A když už si hrála, tak u toho moc dlouho nevydržela. 



V mezidobí jsme si pořídili malou sadu LEGO DUPLO - cirkusové představení s lachtany. 



Moji malou to nejdříve moc nezajímalo... Takže tak do 3 let ležela u ní na poličce a velký zájem nevyvolávala. 

Takže když nás oslovili s nabídkou spolupráce, po pravdě jsem napsala, že nevím, jestli to bude mít velký úspěch. I tak jsme se ale domluvili na schůzce, kam jsem vzala i princeznu. 

A tehdy se to stalo - malou začalo LEGO DUPLO zajímat :-)   Po celou dobu schůzky si vydržela hrát s malou sadou, pojmenovávala si sama pro sebe barvy, prováděla "inventuru" s tím, co vidí na krabičce a vůbec... Asi jsme našli ideální hračku, když se jí nemůžu věnovat. 

Pak jsem doma na internetu četla různé tipy, co všechno jde s LEGO DUPLO dělat. Tak občas tu objevíte články na toto téma. 

Malá nedávno dostala sadu s doktorkou plyšákovou - a je z ní nadšená :-) Pořád ji kombinuje s tou sadou, co měla, a kostky Megabloks naprosto ignoruje :-) 


LEGO DUPLO Doktorka Plyšáková



Vydrží u toho opravdu dlouho



Takže odteď začnu říkat také - a pokud chcete malé něco darovat a nevíte, co - jděte do LEGO DUPLO :-) 

Co vy a LEGO DUPLO? Nebo už jenom LEGO? (Nedávno byl článek, jak je to super investice! Takže asi to budu brát i jako ideální dárek pro dospělé :-) 

S.

Komentáře

  1. Souhlasím, Lego Duplo a Lego je nej. My máme Dupla už velké dvě krabice, naše nejmenší už si s tím hraje od roka a pěkně staví komínky. Dva starší už mají i Lego, které je ještě po mě i po manželovi. Takže fakt dobrá investice :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem začala tuto osvětu šířit i mezi svými ještě bezdětnými kamarádkami, protože člověk nikdy neví, co má koupit, když jde na návštěvu a např. se očekává, že něco přinese :-) S.

      Vymazat

Okomentovat