Filmy ;)

Přináším Vám přehled filmů, které jsem v posledních měsících viděla, ať máte nějakou inspiraci. Když kliknete na odkaz filmů, přesměruje vás to na ČSFD ;)

Kdysi jsem zdarma obdržela ebook Lovci hlav od známého Jo Nesbø, pak jsem zjistila, že existuje i film, a to velmi dobře hodnocený, takže jsem se rozhodla se na něj podívat. Lovci hlav je film natočený opravdu podle knihy a musím říct, že se mi moc líbil. Já nejsem milovník norských filmů, asi se mi jednoduše moc nelíbí herci, ale tady to prostě všechno sedělo. Kdo nečetl knížku, film ho bude taktéž bavit, protože je to prostě dobrý. A hlavně se nenudíte.
zdroj
Nechci se nikdy moc na horory dívat, protože se bojím, ale dívám se, protože mě zajímá, jestli horory ještě něčím dokážou překvapit. No, Poltergeist, to nedokázal. Tenhle byl pojatý trochu jinak, jednalo se o to, že si na sebe chlap navleče převlek klauna a nemůže ho sundat.. Film mě strašně nebavil, takže klidně zvolte něco jiného.
zdroj


Tento film jsem si vlastně omylem pustila v televizi, tak jsem se rozhodla, že se podívám. Mezi řádky je takový klasický příběh, kdy rádoby ousideři se snaží o lepší život, vede je Hilary Swank, kterou mám ráda, to byl asi hlavní důvod, proč jsem se na film dívala. Já takové filmy mám ráda, takže za mě ano ;).
zdroj

Ve filmu Americký sniper má hlavní roli Bradley Cooper, takže asi nemusím vysvětlovat, proč jsem se na film musela podívat :)). Každopádně film je skvělý, ale smutný. Ani chvilku jsem se nenudila a konec mě dostal.
zdroj

Taktéž podle knižní předlohy byl natočen film Divočina, ale tentokrát jsem knížku nečetla a ani mě nijak moc neláká ji číst. Film je jako dělaný pro ty, kteří takové túry podstupují, tak se asi pak dokážou vžít do její kůže, ale mě to moc nebavilo. Jako chvilkama to bylo fakt nudné a manžel na chvíli i usnul :D. Jde a jde a jde.. občas se něco stane, ale film je dost monotónní. Chvíli jsem přemýšlela, jestli bych do toho šla, ale ne.

zdroj

Paddington mě bavil. Já mám prostě animáky ráda, jsou miloučké a "útulné". U Paddingtona jsem se víc krát rozesmála, a to ve mně nechá dobrý dojem z filmu. Je to skvělý film na večerní pohodu ;)


zdroj



Jaké filmy jsme v poslední době viděli vy?

A.

Komentáře

  1. Divočinu jsem viděla i četla-průměr, Lovci hlav - to si určitě pustím. Dík za tipy.

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ta Divočina se podle mě bude líbit hlavně lidem, co to zažili.. ;)

      Vymazat
  2. Film Mez řádky mám moc ráda, na Divočinu se chci kouknout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si ho pustila náhodou a divila jsem se, že je to taková klasika a já ji neviděla! ;)

      Vymazat

Okomentovat