Cestování s Emirates - cesta na Maledivy

Mám nalítáno hodně. Některé letecké společnosti jsou horší, některé lepší.. Největším zážitkem pro mě zatím byl let s Emirates na Maledivy. A o tom to dneska bude ;). 

Odlet byl z Mnichova, takže jsme se autem z Prahy dopravili do Mnichova, kde nás čekalo docela malé letiště, které ale naštěstí mělo připojení k wi-fi na 24 hodin zdarma, takže jsme se zabavili ;). 

Let s Mnichova do Dubaje byl opravdovým zážitkem. Ale popořádku...

Letěli jsme dvoupatrovým letadlem, to se mi stalo poprvé. Nahoře jsme sice nebyli, ale stejně je fascinující sedět v tak velkém letadle. Posádka Emirates je extrémně milá - všude samé úsměvy, ochota a profesionalita. 





Každý cestující měl svoji obrazovku, mohli jsme si vybrat z nejnovějších filmů, které buď právě dávali v kinech nebo nedávno. Dále spousta her, seriálů nebo časopisů.. ;)


Co nejvíce fascinovalo mého manžela, tak to, že se na obrazovce daly pustit kamery a mohli jsme pozorovat samotné letadlo - jak přistává, co vidí pilot atd. ;)


Na každém sedadle jsou připravena sluchátka, deka a nálepky (viz foto). 

Péče o děti je taktéž extrémně pečlivá - výběr hraček, omalovánek a dalších vychytávek, aby děti co nejlépe snesly let. Co mě nejvíce dostalo, tak to byla tato závěsná postýlka (viz foto) , jsem ani nevěděla, že něco takového existuje. 


Jídlo v letadle je kapitola sama o sobě :)). 
Hned na začátku jsme dostali snack - sýrové tyčinky. To mě bavilo, protože jsem si hned pustila film, takže jsem chroupala k tomu. 


Před obědem nám přinesli menu - mohli jsme si vybrat ze dvou jídel ;). Musím říct, že jídlo bylo vynikající, nejlepší byl dezert ;). 




Po celou dobu je k dispozici pití - i alkohol. 
Skoro před přistáním jsme ještě dostali zmrzlinu :). 



Po příletu do Dubaje nás překvapilo množství obchodů a kaváren. Co nás nepotěšilo, tak wi-fi byla zadarmo jen na 30 minut :(. 


Vzhledem k tomu, že z Dubaje jsme pokračovali na Male, tak jsme si museli najít Emirates vlak nebo bus a dojet do terminálu určitým spojem. To nás dostalo :))) Emirates má vlaky :)).  

Z Dubaje do Male už ten let tak zábavný nebyl, ačkoliv to také bylo s Emirates. Letadlo bylo o dost starší, takže vše nebylo tak hezké. A hned to bylo znát hlavně u obrazovek - kvalita byla o dost horší a výběr taktéž hodně omezený. ALE! Vzhledem k tomu, že tento let už byl přes noc, tak já jsem většinu cesty prospala ;). 


Další den jsme přiletěli do Male, kde probíhala kontrola pasů - byla tam fronta, vedro a vlhko. Prostě nic příjemného, když máte džíny, těžkou tašku, jsme už strašlivě unaveni a jediné, co vám dodává sílu je myšlenka, že už DNESKA se budete koupat v oceánu :)). 

Malým letadlem jsme z Male letěli na menší ostrov - po celou dobu krásně vidíte ostrůvky a vzhledem k tomu, že jsme letěli pouhých 15 minut, uteklo to jako nic ;).




Z letadla nás autem dovezli do přístavu a odtud lodí na náš ostrov... ;) 

A tady už je to naprosto jiný příběh.. 

Musím říct, že cesta TAM je samozřejmě lepší, protože se máte na co těšit. Cesta zpátky je dost hrozná - trvala nám 24 hodin a hlavně víte, že se vracíte do zimy (my jsme jeli přelom zimy/jara).. No prostě cesta zpátky je smutná.. 

Jaký je váš nejlepší/nejhorší let?

A. 

Komentáře

  1. Můj jediný let byl nic moc. Na zpátečni cestě mi ztratili zavazadla.....a nenašli. Mám prosbu, jakožto zasoužilá cestovatelka, bys mi mohla poradit s...cestováním :-) Pošlu mail, můžu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, že až teď.. Určitě mail pošli, jestli budeme vědět, pomůžeme ;)

      Vymazat
  2. Trávila jsem svého času v letadlech a na letištích až moc času... Emirates, to je radost lítat, souhlasím. Asi taky mé nejlepší lety. Velmi dobrý servis byl i u japonských aerolinek, neskutečně ochotní. Nemůžu si stěžovat ani na tolik odsuzovaný Aeroflot, cestovala jsem s nimi mnohokrát dlouhé trasy a bez problémů. Naopak let hrůzy jsem zažila jednou s Lufthansou - odpadky v letadle, rozbila se mi obrazovka, která po 3 restartech letuškou už nejela vůbec (a to je při 10 hodinách v letadle katastrofa :-D), ochota personálu také nic moc, ani se neomluvili. KLM zrušil jednou dlouho naplánovaný let a byl problém najít přijatelnou alternativu. Jedné kolegyni se zase na přímém hodinovém letu Praha-Brusel ztratilo zavazadlo, které nikdy nenašli. Taky mi ho jednou ztratili, naštěstí to moje se za pár dní našlo. Takže... je to fakt sázka do loterie, někdy pohoda, někdy děs.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak japonské aerolinky jsem ještě nezažila, i když bych moooc chtěla ;)
      S Aeroflotem jsem taktéž nikdy problémy neměla ;)
      a s Lufthansou jsem podle mě ještě neletěla, ale znám lidi, kteří si je chválili... Ale teda se divím, že se ani neomluví :(

      Vymazat

Okomentovat