Výlet do outletu v Parndorfu a do Primarku v G3

Tentokrát jsme se s manželem rozhodli, že si na outlet v Parndorfu vezmeme volno, protože faktem je, že je tam jinak docela dost lidí a my jsme chtěli klid (a zbylo nám pár dnů dovolené z minulého roku, tak proč toho nevyužít ;)). 

Musím říct, že náš výlet byl přínosný, fakt dobře jsme nakoupili - ukážu vám jen některé věci, něco tak zajímavé není ;). 



Do Parndorfu se, dle mého, vyplatí jezdit někdy ve druhé nebo třetí vlně slev, protože to už ty slevy jsou opravdu znát (tedy pokud nenakupujete v Pradě, MK atd., pak ty slevy jsou asi znát pořád..). 


Manžel si hned koupil v Quiksilveru tričko. 


V Nike jsme mu koupili boty, protože jeho staré se doslova rozpadly :))


Do Polo Ralph Lauren se můj manžel těší snad nejvíce ze všech obchodů, jemu by asi stačil jen tento obchod ;) Je fakt, že jak ty košile peru a žehlím, tak můžu s jistotou říct, že jsou opravdu kvalitní. 
Já jsem si tam vybrala vlněný krémový svetr ;). Jak jsem už nyní dost zvyklá nakupovat v sekáčích, tak jsem si nejdříve říkala, že ho nekoupím, ale manžel mě přesvědčil, protože moje nadšení z tohoto svetru bylo fakt velké ;). 



V The Body Shop si manžel kupuje houby, protože jsou tam podle něj nejlepší = nerozpadají se po pár použitích. Já jsem si koupila olejíček na rty a je boží - božsky voní a ještě lépe chutná :D


Když jsme jeli do Pardnorfu, tak jsme si v autě říkali, co si chceme pořídit. A manžel řekl, že by mi chtěl koupit kabelku (potřebuju nějakou béžovou koženou...) nebo něco jiného. V outletu se objevili nové obchody (nebyla jsem tam asi 2 roky..) a jedním z obchodů je UGG.. tak jsme se tam zašli podívat.. a.... mám je!!! Ale o nich bude samostatný článek, protože si to zaslouží ;) 


Dále jsme přejeli do Primarku v G3 nákupním centru. Nakupovala jsem tam spíše ve slevách a pár nutností ;) Primark je o dost menší než třeba v Drážďanech a je tam toho o hodně méně. 


Králíčka jsem tam nemohla nechat. Mikina mi nebyla, tak jsem vzala tílko ve slevě. 


A toto tričko ze slev jsem tam nemohla nechat už vůbec, protože mě naprosto vystihuje :D


Kalhoty na doma byly taky ve slevě, je to 100% viskóza, takže jsem vzdušné a strašně pohodlné. 


Šatičky sice ve slevě nebyly, ale stály 4 EUR, tak jsem je tam nemohla nechat - malá neteřinka bude ráda ;) 


Manžel si tam vždycky kupuje ponožky, já basic trička a sportovní podprsenka byla ve slevě za 2 EUR. 


Manžel si ve slevách našel bavlněný svetr za 5 EUR. 


A malé radosti a nezbytnosti ;).



A co vy? Jezdíte do Parndorfu? 

A. 

Komentáře

  1. Moc se mi líbí ten plecháček :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wau tak tomu sa hovoria nákupy! Pokúpili ste krásne veci, tie detské šaty s mačičkou sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super nákupy! :) Já se těším na článek o UGGs boots. :) Mám vyhlídnuté klasické krátké černé jsou ve slevách jen váhám zda za tu cenu vážně stojí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky :) No, chodím v nich zatím dva dny a nesundavala bych je :)

      Vymazat
  4. Já v Primarku ještě nebyla...asi jsem jediná na světě :-) teda, na blogerském světě :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to? Drazdany jsou uz ted na dosah ;)

      Vymazat
  5. Skoda ze uz aj tento blog ide na materialistickej vlne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevidim nic spatneho na obcasnych nakupech za vlastni penize :))

      Vymazat

Okomentovat