Seznam přání pro rok 2016 a samolepící tabulová fólie

Na rok 2016 jsem si nedávala předsevzetí.

ALE! Na rok 2016 jsem si napsala seznam přání, která by se mohly splnit. Anebo které bych mohla splnit já sama. Měla jsem tam pouze 5 položek. Na celý rok. 

Do teď nemohu uvěřit domů, že se sepsaná přání plní. Naprosto nečekaně a neuvěřitelnou rychlostí. Neříkám, že se plní na 100% tak, jak jsem si to představovala. Ta cesta k cíli se vyvíjí, takže občas pozměním tu cestu sama, a občas je pozměněna někým jiným. Ale ani to nevadí, samotný výsledek vypadá slibně. 

Jak formulovat přání je hezky popsáno v knize Tajemství (psala jsem o ní zde). 

Jak vidíte, seznam jsem smazala, abych ta přání mohla formulovat lépe - dle toho, jak to vypadá teď 


Důležitá věc!  Věděla jsem, že svá přání musím dát na viditelné místo, abych minimálně jednou denně se na ně podívala a nutilo mě to něco dělat. 


Takže seznam mám na vchodových dveřích. K tomu jsem použila tabulovou samolepící fólii. Jsem z ní nadšená! Mám ji doma na více místech a funguje dokonale. Někde ji mám pro dítě, někde pro manžela, někde pro sebe. 

Kupovala jsem si ji v Lidlu, ale dá se sehnat i jinde. 



Co Vy a seznamy přání? 

S.

Komentáře