Rok 2015 - A.

Vítám vás v novém roce 2016! 

Troufnu si říct, že rok 2015 byl skvělý. Jistě, vždycky je hodně věcí, které se nezdaří, ale na to se snažím myslet méně a užívat si věcí, které se povedly a vzpomínat na to dobré ;) 

V tomto článku bude hodně fotek, je to o tom, abych si připomněla, že i ty maličkosti dokážou udělat zázraky - na to nesmíme nikdy zapomínat ;) 

V roce 2015 jsem nezvykle hodně dovolenkovala ;) (omluvou je mi to, že v roce 2014 jsem dovolenou skoro neměla..) Začalo to na konci února, kdy jsme s manželem jeli na líbanky na Maledivy. Nádhernější dovolenou jsem nikdy neměla a věřím (jsemskálopevněpřesvědčená), že se tam určitě někdy vrátím. Já vím, je to hodně peněz, taky jsem nechápala, jak někdo může utratit tak velkou částku za týden dovolené.. ale on je to takový ráj, že to za to prostě stojí.. ;) A ne, rozhodně jsme se tam nenudili, nejsme "aktivní" dovolenkáři ;), klidně tam pojedu na měsíc a budu jen zase ležet v oceánu, každý den znovu a znovu, jen mi to někdo zaplaťte :D. 





Nesčetněkrát jsem se procházela Prahou, protože ačkoliv strašně ráda cestuju, tak vždycky se ráda vracím domů. 


Snažila jsem se běhat a určitě se k tomu vrátím ;) 



Podívali jsme se do Bruselu, procestovali jižní Francii a zakončili dovolenkování Chorvatskem..



  





Spolu. Rodina je prostě nejdůležitější. 






Vžycky bylo mým snem mít vlastní zahradu a chytat na ní první sluneční paprsky ;) Na konci roku 2014 jsme si to splnili (celou rodinou). A s tím je spojeno hodně - společné víkendy, bazén, opalovačky, grilovačky atd. ;) 









Obnovila jsem staré přátelství.. ;)


Objevila jsem zatím nej kuře :DD, je to to z M&S ;) Peču ho pod poklicí, pak chvíli bez a je bááááájové ;)


Xkrát jsem byla v Drážďanech na nákupech. 


Začala jsem cvičit a v normálním fitku plným strojů se cítím divně (vyzkoušeno). 





Z normálního nakupování jsem skoro komplet přešla na sekáčové - neplatí pro prádlo, kabelky a boty. 


Oslavili jsme s manželem první výročí svatby :)



Byla jsem v Tepfaktoru a všem moc doporučuju! 


Začali jsme s manželem hrát squash. 


Užívala jsem si podzimu. Taky mi přišla nečekaná nabídka obnovit přivýdělek, který mě bavil.. Sice mi to zabírá čas (pracuju i tak na plný pracovní úvazek), ale baví mě to ;). 


Byla jsem poprvé na Signal festivalu. 


Krb - další věc, o které jsem vždy snila a mám ji ;) 


Vánoce v Praze jsou kouzelné. 



Co vy a rok 2015? Spokojenost? 

Já doufám, že rok 2016 pro mě bude stejně báječný jako rok 2015 a doufám, že vlastně bude ještě lepší ;) 

A. 

Komentáře

  1. Krasne zhrnutie, nech sa len nadalej dari a plnia sny. Moj rok 2015 bol krasny, ale i tazky, ale verim, ze bude lepsie. Od manzela som dostala psika :), skoro cele leto sme si uzili pri vode a dovolenkovali na Thassose. A tiez oslavili prve vyrocie svadby. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, a jakou rasu? :) To je krásné!! ;)

      Vymazat
  2. Moskevský strážní pes, je to uz slecna, oslavila rok, je to taka mensia kravicka.Eva

    OdpovědětVymazat

Okomentovat