Předsevzetí?

Dáváte si předsevzetí? Zrovna tento týden jsem měla angličtinu a moje angličtinářka mi říkala, že v podstatě každý rok si dává ta samá předsevzetí, protože je nesplní, ale každý rok si říká, tak tento rok už ale fakt ano! 

Tak jsem si zamyslela nad sebou a říkám si, že ano, je pár věcí, které odkládám, ale není to nic tak důležitého a odkládám to třeba na mateřskou, protože si říkám, že to bude doba, kdy budu mít určitě víc času na jisté věci (jako například naučit se něco hrát na piano).. Jinak ale docela plním.. 

pinterest.com
Kdo máte opravdu s prokrastinací svých slibů problém, tak doporučuji buzer lístek, o kterém jsem psala zde. Začala jsem ho vyplňovat, abych si nosila obědy do práce, ale jak se správně říká - stačí ten měsíc, abyste si zvykli, že něco má být jinak, a ono to tak asi opravdu funguje - stejný buzer lístek jsem si udělala později a pochopila jsem, že vlastně nemám problém ho dodržovat, protože už ty věci prostě běžně dělám.. 


Velmi dobrá knížka, která může leda v čem pomoct, je Projekt štěstí, uvidíte, že jestli si na každý měsíc naplánujete něco, tak se to bude snadněji plnit než mít vše naráz. O tomto projektu jsem psala zde

Dejte si třeba předsevzetí méně říkat ne, jak jsem vyzkoušela minulý rok neodmítat některé akce, si můžete přečíst zde

Podívejte se na velmi zajímavý podcast TED zde (můžete si tam nastavit i české titulky). Pan se rozhodl, že po dobu 30 dní bude zkoušet něco nového a jeho život byl rázem zajímavější. 

Dáváte si nějaké předsevzetí? A když si je dáváte, opravdu je plníte? 

A. 

Komentáře

  1. Ten nápad se zkoušením každý den něčeho nového je super :) určitě to musí být fajn, dát si jídlo, který by sis normálně nedala nebo se kouknout na film, který by sis nikdy nepustila :D a samozřejmě je i spoustu dalších věcí, který musí být skvělá zkušenost :)
    Já předsevzetí nemám, mám spíš takovou představu, k jakému cíli bych chtěla dojít a tak se pokusím tím směrem jít CELOU dobu. Nejhorší totiž je, když ty momenty největší snahy střídá pocit, že to možná nemá tolik cenu... a pak ZASE to hrozné úsilí. Budu si prostě pořád říkat, že to cenu má a že to dokážu :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono je asi je pravda, že když se přestaneme bránit některým věcem a více říkat ano, tak taky více vyzkoušíme :) Je o dost snazší si dát v restauraci jídlo, které již známe, ale to nové přece také nemusí být špatné ;)

      Určitě je všechno možné, stačí hodně chtít a něco pro to dělat ;) Držím palce :)

      Vymazat
  2. To mě pobavilo s tím pianem :-))) Já na mateřské jsem a zase si říkám, že na některé věci najdu znovu čas, až děti trochu odrostou a budu chodit do práce, kterou teď vnímám jako odpočinek :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak beru to tak, nebo spíš dost doufám v to, že malé miminko bude dost spát :)))

      Vymazat
    2. No...malé miminko spát bude ještě asi dost, ale jestli tak, aby ses mohla naučit na piano ;-) :D Naší malou vzbudí totiž vše...snad i moucha letící nad postelí :D
      ...a teda už i já, jako Eva, se těším na chození do práce, protože teď (i přesto, že mám jen jedno) fakt nemám čas :D Sandra je totiž celkem nespavec a budí se i 15x za noc...

      Každopádně i já si píšu seznam úkolů/cílů, ale asi by byl účinnější ten buzer lístek :D To je fakt celkem fajn nápad :) A projekt štěstí je fajn kniha, má taky něco do sebe :)

      Vymazat
    3. Uvidime, no :))) ja jen tak sním, dá se říct :))) Ono vždycky chceme to, co nemáme, ja bych už šla na mateřskou ;))

      Vymazat

Okomentovat