Osuška a turban z mikrovlákna, aneb jak ušetřit místo v tašce nebo kufru

Doporučení na tyto dva výrobky by asi dávalo větší smysl někdy v létě, ale ani v zimě mi to nepřijde špatné :-) 

Ultralehký a skladný ručník / osušku ocení určitě většina lidí, co chodí cvičit (a sprchuje se potom) a také ti, co letí někam za teplem (né, vůbec nikomu nic nezávidím :-)   

Turban ocení ... třeba ten, kdo má delší vlasy a je zvyklý takto chodit po domě nějakou chvíli po umytí.. a taky ten, kdo si dělá masky na vlasy a potřebuje je zabalit do něčeho, co zachová teplo a nebude každou chvíli padat :-)



Já mám svůj z Decathlonu, velikost L. Naprosto stačí k osušení. A po složení je to docela malá rulička.  Čekala jsem původně také vyšší cenu, ovšem tato mě opravdu příjemně překvapila.

Ručník z mikrovlákna, zde

Vše mají v různých barvách. 


Turban z mikrovlákna, zde
Za mě naprostá spokojenost. A opravdu škoda, že jsem o těchto výrobcích nevěděla dříve  :-)

Znáte ještě nějaké jiné obdobné vychytávky? 

S.

Komentáře

  1. Ani o jedné z těchto věcí jsem ještě neslyšela, je pravda, že když si omotám mokré vlasy velkým ručníkem, musím chodit stále vzpřímeně, jakmile se pohnu trochu víc, už mi to padá :D
    Kulíšnici na fotce to moc sluší <3

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat