Muffiny

Zbylo mi trochu dortové mouky Babiččina volba a chtěla jsem ji spotřebovat. A tak jsem se rozhodla, že vyzkouším recept borůvkových muffinu podle Kitchen and the city



Co budeme potřebovat? 
85 g másla
2 vejce
200 ml mléka
140 g třtinového cukru (já jsem dávala méně)
1 lžíce vanilkového extraktu
250 g dortové mouky
1 lžička prášku do pečiva
1 lžička jedlé sody
150 g borůvek (já vzala lesní ovoce)



 Na mandlovou drobenku: 
100 g pomletých mandlí
70 g třtinového cukru
50 g másla


Máslo rozpustíme a necháme vychladit. Přidáme cukr, prošlehaná vejce, vanilkový extrakt, mléko a vše promícháme. V druhé míse si smícháme mouku s práškem do pečiva a sodou. Za stálého míchání přidáváme mouku k tekuté směsi. Jako poslední přidáme borůvky/lesní směs.

Naplníme košíčky na muffiny do 2/3, posypeme mandlovou drobenku a pečeme v předem vyhřáté troubě na 200 stupňů 15-20 minut. 

Dobrou chuť! ;)


A.

Komentáře