Jak levně vybavit byt? (díl 1)

Jupí! Dostala jsem teď za úkol vybavit jeden byt určený k pronájmu. A protože to zatím nespěchá, mám dost času na hledání toho "správného" nábytku (a to mě strašně baví ;-) 

Cíl je jasný:

1. musí vypadat dobře na fotkách (aby se dobře pronajal)
2. musí se tam dobře bydlet (aby se nájemníci hned neodstěhovali)
3. musí to být levný (a zároveň splňovat bod č. 1 - tj. musí to vypadat dobře)

"Levný" je pro každého něco jiného. Například si myslím, že tato sedačka v Ikee je docela levná, ale zatím si ji nechávám jako "záložní možnost". 

No jo, začíná se u Ikey, co jste čekali? :-) 


Říkala jsem si totiž, jestli dokážu vybavit byt do 10 - 12 tisíc :-) 

Již několikrát jsem kupovala něco přes bazos.cz nebo sbazar.cz nebo obdobné stránky. Kolikrát se tam dají sehnat opravdu pěkné věci za zlomek ceny. 

Tak například se mi docela líbila tato sedací souprava (pouze sedací souprava, nic dalšího z této fotky):


Ono se zdá, že když je dobrá nabídka a dobrá cena, tak to bude hned pryč, ale není to pravda. Třeba tato nabídka byla platná i týden po zveřejnění (ověřeno). (A podle mě trojsedák, dvousedák a křeslo za 1.500,- je dobrá nabídka ;-) 

Moje původní představa byla vybavit byt spíše v černo-bílé-šedé variantě, takže když jsem viděla modrou sedací soupravu, potřebovala jsem si trochu představit, jak by to mohlo vypadat. A samozřejmě mi pomohl Pinterest :-)

Pinterest

Pinterest

Když už jsem měla představu, tak jsem si to rozmyslela a řekla si, že se zkusím podívat po rozkládací pohovce :-)  

Až budu mít přesné rozměry bytu, tak zkusím vložit sem i plánek, abyste viděli, jak pokračuje vybavení bytu :-) 

Pokud ještě nebydlíte ve vlastním, jak vybavujete byt vy? A vůbec, při hledání pronájmu dáváte přednost vybaveným nebo nevybaveným bytům?  (nepočítám lednici, pračku, sporák, ... možná i myčku :-)

S.




Komentáře