A co je vlastně spam?

Nedávno, po cestě do práce jsem se dívala na docela vtipný TED podcast : http://www.ted.com/talks/james_veitch_this_is_what_happens_when_you_reply_to_spam_email#t-566477. Pán se rozhodl, že odepíše na spam v mailu, na to, co se stane se můžete podívat ve videu. 

Já mám pocit, že mám schránku zaplněnou nežádoucí poštou. Ne, teď nemyslím ty maily o zvětšení pánského přirození nebo o viagře, které mi chodí automaticky do spamu, mluvím o různých nabídkách na akce, slevy, novinky... A kolikrát se odhlásím z odběru, ale to nepomáhá, mám to znovu ve schránce. 

Je to otravné. 

zdroj


Pokud se chci přihlásit k novinkám, tak si tuto možnost chci sama vybrat, nechci, aby mi někdo automaticky, když si něco koupím nebo se podívám na webu, chodily novinky a nabídky. 

A co reklamy, které se vhazují do domovních schránek? Otravuje vás to? U nás v baráku je naštěstí jen taková nástěnka, kde jsou tyto letáky, jinak by mi to asi dost vadilo. 

Otravují mě i lístečky "hledám byt v této lokalitě". Já chápu, že člověk hledá byt v této lokalitě, ale zajímalo by mě, kolik lidí se mu reálně ozve. Jakože jestli na to fakt někdo reaguje nebo si prostě počká, než se mu člověk přímo ozve (beru to tak, že když mám nemovitost k prodeji nebo k pronájmu, tak asi nesedím a nečekám, že se stane zázrak, kdy kupec/pronájemce za mnou přijde sám. Na tom mi ale nejvíce vadí, jak se to pak hrozně všude válí, protože ty lístečky jsou malé, takže někdy i vypadávají ze schránek.. 

A co vy? Máte rádi reklamy ve schránce a zajímavé, leč často nežádoucí nabídky? 

A. 


Komentáře