Ze života A. + vyhlášení giveaway o Gigalash

Trochu víc než ze života je to food diary, ale co už... ;)

Pomalu si škrtám ze seznamu místa, která jsem chtěla navštívit a samozřejmě, že přibývají i nová.. Za poslední dobu se mi podařilo se podívat do burgrárny Palanda a The Tavern. Musím říct, že všechny burgery byly naprosto výborné!! Ale za mě asi pro teď vyhrává The Tavern. Samozřejmě, hodně záleží na tom, jaký burger si zvolíte. Manželovi třeba v The Tavern víc chutnal ten můj, než ten jeho ;)

Palanda


The Tavern

A domácí ;)


Stále chodím cvičit, ale bohužel za poslední dva týdny jsem byla jen párkrát, protože jsem pořád nemocná :(


Chlebíčky ze Sisters jsou výborné, ale drahé. My jsme tam přišli 20 minut před zavíračkou, takže všechno bylo za -50%. Jako inspirace ale posloužily dobře ;). 


A doma u mě na snídani nebo večeři dost vítězí toast s vajíčkem, fakt dobrota ;)


Večer s manželem u vína a moje milované mističky z Tchiba.

Zapečená dýně s cibulí a kožím sýrem. 


Banánové palačinky zalité jogurtem s rozehřátým lesním ovocem, posypané oříškami. 


Víno.


Banana bread. 


Zase s manželem chodíme na squash. 


Kuřecí prso na červené čočce. 


Uzený losos je prostě dobrota. 


Kolečko - nenávidím, ale i miluju, protože je to hodně účinný cvik. 


Rybička z Icelandu. Výborná!


Hlavní je se nezaleknout ;)


Christimas time!


Vánoční Praha je fakt nádherná!



Druhý díl Hunger Games se mi líbil, škoda, že to skončilo. 


A výhercem o sérum Gigalash se stává Jekaterina Šmídová. Gratuluju!!




Jak se máte v předvánočním shonu vy? 

A. 

Komentáře