Ze života A.

V poslední době je kolem mě všechno takové hektické... Asi jak začínají přípravy na Vánoce, tak všichni kolem blázní.. a jsou nemocní.. a to jsem taky byla :(. Já přípravy na Vánoce nijak extra neprožívám, cukroví moc nepeču, protože peče manželova maminka, a tak nějak to cukroví "přichází" odevšad, takže jsem usoudila, že se s tím prostě zatěžovat nebudu (a pak se stěžovat, že jsem přibrala.. :D)..péct budu s dítětem, až jednou budu mít... ;)

Přemýšlím znovu o diáři. Teď je totiž toho všude plno. Všichni si diáře buď kupují v ČR, objednávají drahé diáře ze zahraničí nebo dělají DIY diáře. A to byl můj případ pro tento rok. Vzala jsem Lanybook (a mimochodem, tyto zápisníky považuji za nádherné), který jsem měla doma (reklamní) a předělala jsem si ho na diář. A to samé plánuji tento rok. Jasně, že se mi líbí diář Kikki-k, ale nejsem blázen, dát 3000,- za diář.. Já chápu, že je fakt krásný a moc se mi líbí a používala bych ho každý den, ale prostě je to moc :(. A ze svého DIY diáře mám pokaždé velkou radost ;). 



Konečně jsem přišla na to, jak alespoň trochu usnadnit manželovi život :DD (jsemtoalevtipná!!) Tak teď píšu úkoly pro něj na lepítka a lepím je na skříň, čím méně lepítek mu zbývá, tím lépe :D. Kdyby si někdo myslel, že je to nějaká forma domácí otročiny a týrání, tak není, manželovi to vyhovuje, on si to jinak totiž fakt nepamatuje, a co mě fascinuje nejvíce, tak to je to, že si tam začal taky lepit svoje poznámky :D


Přijde mi, že na nic nemám čas, a to myslím tak, že toho chci dělat tolik, že prostě nemám čas na vše :D. Teď je to mimo jiné čtení. Mám tolik knížek, co chci přečíst, že by den musel mít minimálně 48 hodin. 


Už dlouhou dobu (vlastně asi celý rok) provádím postupnou debordelizaci bytu - snažím se dost věcí vyhodit a roztřídit. Problém je v tom, že i na to bych potřebovala minimálně dvoutýdenní dovolenou :)). 


Ale nejvíc se poslední měsíce těším na to, kdy s manželem večer usedáme k The Big Bang Theory a jedeme víc dílů za sebou ;). 


A co vy? Jak na vás tento začátek vánočního období působí? 

A. 

Komentáře

  1. Ja mám toto predvianočné obdobie rada. Začala som s výzdobou, dokupila nejaké vianočné dekoracie a pomaly začínam cítiť tu vinočnu atmosferu. S pečením to tiež neprehánam, vianoce vždy trávime u mojich alebo mužových rodičov a inak tomu nebude ani tento rok a tam vždy vyfasujeme riadnu nádielku koláčikov :)
    A s tými knihami som na tom rovnako, mám ich kopec pripravených na čítanie, dokonca stále dokupujem dalšie, no nejako pomaly ich čítam :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to pečení nechávám na období, až budu mít dítě, které mi s tím bude chtít pomáhat :)

      Vymazat
  2. S těma lepítkama je to dobrý nápad. :D Já jsem si už trochu vyzdobila pokoj ale ještě nejsem u konce. :) Naštěstí si sem tam na čtení čas najdu. :)

    Zvu tebe a tvé čtenáře na mou giveaway.
    Moje první giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Chci pa určitě vidět výsledek !! Já zase drahou verzi diáře zvolila objednáním desek z Aliexpress a pak náplň dokoupená. Plus DIY a je to ;) viz video o diáři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem zjistila, že mi asi nějaký diář dá sestra k Vánocům, takže počkám ;)

      Vymazat

Okomentovat