Vánoce 2015

Tento rok se mi moc nepodařilo se naladit na vánoční vlnu. Nejvíc ze všeho jsem se těšila na odpočinek. A ještě mezi svátky pracuju, takže to prostě není úplně ono.. K náladě mi nepřidalo ani to, že jsem už druhý týden nemocná a místo pořádného vyspání se jsou tu povinné rodinné návštěvy.. Jsem ráda s rodinou, a jsem moc ráda, že rodina z mé strany je rozumná a nechce pořádat obědy ve 12 hodin :D Já vím, zní to divně, ale já prostě třeba do 10 nebo 11 spím (manžel to samé :D), takže se mi fakt nechce už ve 12 absolvovat "velkomenu". 

Ale dneska se podíváme na pár dárků, které jsem dostala. Není tady všechno, ale něco se mi prostě nechtělo fotit, třeba jako dárkový koš s těstovinami, pestem atd. :D



Na tyto stíny jsem se těšila od doby, co jsem je koupila..ale pokorně jsem je v listopadu odevzdala manželovi a čekala.. a konečně jsou moje! Olejíčkem Nuxe mě překvapila sestra, takže jsem ho hned začala zkouším a za pár měsíc vám povím, jak se mi olejíček líbí ;) 
Voňavka je náádherná, všem doporučuju ;)


Vyslyšela jsem stížnosti manžel na moji peřinu a přála si novou. My jsme totiž blázni, rozumějte, máme dvě peřiny, které mají dohromady šířku přes 4 metry :D Na dva lidi v posteli docela dost :)). Tak manžel moc chtěl, abych alespoň měla tu peřinu skladnější, tak bylo vyslyšeno ;). K tomu nádherné povlečení. 
Extra savý ručník mám od sestry, do fitka je to ideální záležitost. 



Oriflame moc nemusím a sama si ho nekupuju, ale když už něco dostanu, ráda to vyzkouším. Voňavku Tous mi manžel taky koupil již před časem a konečně její přišel čas :). 


Tyto dva megaroztomilé rámečky se mi líbily hned, jak jsem je viděla. Pořídila jsem je na zoot.cz.


Mým velkým přáním byl stativ a dálkové ovládání na foťák, což jsem taky dostala ;). 


Další povlečení na novou peřinu, ze vzoru už tak nadšena nejsem :(. A velká cestovní kniha, abych si vybrala, kam pojedu příště ;)


Původně jsem chtěla sadu hrnců z Ikea, ale bohužel si nejsem jistá tím, jak by silikonem potažená ucha vydržela plyn, takže jsem do sady nešla. Tchyně mi ale dala litinový hrnec, který je sice hoodně těžký, ale já mám litinu ráda (mám litinový wok a nedám na něj dopustit!). 


Připadá mi až divné, že tyto Vánoce mám bez kuchařek, ale co už.. ;)

Co vy a vánoční dárky, dostali jste to, co jste chtěli? 

A. 

Komentáře

  1. Ahoj, no ja jsem si napsala jeziskovi o spartansky hrnicek a dostala jsem tohle http://www.ksporting.cz/znacky/sparta/sparta-lozni-povleceni-detske.html a malem jsem neudrzela slzy. Omlouvam se slavitkam, ale me srdce bije pro Spartu :-D jinak jsem dosrtala hodne kosmetiky a nejake sperky ;) Jana

    OdpovědětVymazat

Okomentovat