Knižní bestsellery - Dalajlamova kočka, Dívka ve vlaku, Vraní dívka - Pýthiiny rady (3. díl), (a také Tajné dopisy mnicha, který prodal své ferarri)

Dnes jsem tu s krátkou recenzí na pár knížek, co jsem si přečetla teď v období kolem Vánoc. 

1. Dalajlamova kočka, D. Michie




Pokud máte rádi kočky - jen do toho! Pokud jste nečetli toho moc o buddhismu - jen do toho! Pokud je vám cca 13 let - jen do toho!   Jinak opravdu nechápu, proč je tato kniha bestseller (resp. byla) :-)   
(Ne, zas jsem ji prolistovala, a pořád to nechápu :-)   

Jedná se o vyprávění kotěte, které se ocitlo u Dalajlamy a snaží se nenásilnou formou vyprávět, co vše pochytalo od Velkého Mistra.  Podle mě opravdu ideální dárek pro hodně mladou slečnu :-)


Pokud Vás ale obdobná témata zajímají, mohu opravdu doporučit "Tajné dopisy mnicha, který prodal své ferarri" od Robina S. Sharmy. Tuto knihu opravdu mohu doporučit. Moc hezky psaná, ideální dárek pro všechny workoholiky. Aneb, jak přijít na to, že jsou i důležitější věci než práce. 



2. Dívka ve vlaku, Paula Hawkins



Na severské detektivky to holt nemá... Ale jinak - proč ne :-) Přečetla jsem si ji za den, takže děj opravdu zajímavý je. Ale tím, jak děj vypráví z části alkoholička, tak se to tak trochu táhne... A rozeběhne až v poslední 1/3 :-)   Což jako obdobný styl (myslím s tím rozběhem) je třeba i u S. Kinga, takže - jak říkám - proč ne? Podle mě je to fajn na volný víkend, kdy prostě budete sedět a číst. Pokud budete mít něco jiného (zajímavějšího), tak tomu velmi pravděpodobně dáte přednost. Ale abych alespoň trochu vzbudila zvědavost - ono to dopadne opravdu jinak než by člověk ještě v půlce knihy čekal! 

3. Vraní dívka - Pýthiiny rady (3. díl), E.A. Sund



A konečně na řadě severská detektivka! 

Jelikož se jedná o 3. díl, asi všichni víme, co od toho čekat. VELMI zajímavé je, že to opět dopadlo úplně jinak než jsem čekala :))   Což ale u severských detektivek je docela častý. Na rozdíl od "Dívka ve vlaku" tuto knížku nemůžete odložit - pořád čekáte, co se stane dál a jak se to posune. 

A vlastně proč o tom píšu :-)  Jak se sestrou milujeme knihovny, tak ji tuto knihu jsme měly odtud. No a co se nestane - dcerka do mě šťouchla, když jsem zrovna tuto knihu četla, tak se mi kousek podařilo polejt kávou... No a v knihovně jsem musela uhradit náklady na novou, tudíž mám doma trochu politý 3. díl :-) Kdybyste někdo o něj měli zájem, napište mi do komentáře nebo do zpráv a nějak se třeba domluvíme :-)  

Nějaké tipy na knížky z poslední doby? 

S.

Komentáře

  1. Dívku ve vlaku jsem dostala k Vánocům, zatím čeká až příjde na řadu. Vraní dívku jsem četla, zatím jen 1.díl a nějak nemám tu správnou náladu na další dva, brutální, díly:-) Včera jsem dočetla Temné kouty a to byla jízda....výborná kniha. Recenze bude během tří dnů na blogu, tímto Tě na něj zvu :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat