DIY - co jsem letos (zase) nestihla; pinterest


Každý rok mám velikánské plány, jak budu tvořit a vyrábět, a tak. A každý rok to dopadne tak, že udělám maximálně 2-3 DIY, a pak už nic. Proto raději sedím a přidávám si další a další nápady na svoji nástěnku na Pinterestu   (návod, jak na pinterest jsem psala zde). 

Takže na konci roku jsem si vyrobila velkou koláž s obrázky toho, co bych chtěla v průběhu roku 2016 zkusit. I kdybych zvládla 1/4, tak by to byl super pokrok :-))

A co tam mám? 

pinterest.com


Patrový podnos nutně potřebuji! Zatím jsem se pořád nerozhodla, zda na kosmetiku nebo na sladkost, ale prostě POTŘEBUJI!

Dále mám doma schovaných milión flašek, u kterých si pořád říkám, že je nějak zkrášlím. Takže další DIY je také jasné. 

Starých klíčů mám také spoustu, takže chybí už jen řetízek a nějaká ozdůbka (náušnice, u které chybí druhá do páru). 

Také se mi líbí rámeček s obrázky vevnitř - to je to nahoře v pravým rohu. A také mám doma ještě nevyužitý RIBBA rámeček, kam nacpu nějaké menší hračky princezny, se kterými se zrovna nehraje. (Co ještě s RIBBA rámečky jsem psala zde a zde.)

pinterest.com

Košil, které již nenosím mám doma habaděj. Takže už jen počkat, kdy přijede babičku (já jsem lemra líná) a dát ji je na přešití :-)

Malování na skleničky / hrnečky - na to se chystám už dlouho! Dokonce mám i fixy! Jen jsem nevěděla, co napsat. Teď už vím. "I saw that. - Karma"   To se mi strašně líbí :-) 

Také máme doma velké množství bílých talířů (táta trefil výprodej v IKEA) - takže jednou se odhodlám a popíšu ty talíře úryvky z knih, které se mi líbí. 

A další rámeček - kam budu psát weekly goals (nebo jiné :-) 

A také je na této koláži další patrový podnos (z plechových krabic na sušenky) - to nutně potřebuju na svoje kravinky na pracovním stole nebo na kancelářské potřeby. 

No, nápadů je spousta.  

A co vy a DIY - na co se už dlouho chystáte? :-) 

S.




Komentáře