Dárky opravdu na poslední chvíli - zítra jsou Vánoce!

Zítra jsou Vánoce a už opravdu nezbývá moc času něco koupit. I tak se vám pokusím poradit, co by se ještě dalo sehnat. 

Začneme tím, že se dají pořád koupit různé vouchery, poukazy nebo dárkové kartičky do obchodů. 

Za sebe moc doporučuji Tepfaktor, rozhodně budou nadšeni sportovci, ale i jen páry/kamarádi, kteří si rádi aktivně odpočinou. Já jsem tam byla s manželem a rozhodně za nějakou dobu chceme zkusit znovu překonat veškeré překážky ;)

Ztracené pokoje. Nyní je opravdu velký výběr, ale princip je pořád všude stejný. Jste zamčeni v nějaké místnosti a musíte se dostat ven za určitý čas. Spousta srandy! 

Pořád ještě není pozdě koupit kurz vaření pro kamarádku, kamaráda, drahou polovičku, prostě pro každého, kde se chce ve vaření zdokonalovat nebo se prostě naučit vařit ;) Anebo umíte něco dobře sami? Třeba maso nebo upéct skvěle housky? Super - pak je kurz vaření třeba přímo u vás doma ;)


Lístky - na koncert, operu, do divadla nebo třeba i jen do kina ;) Proč ne? :) My jsme se s manželem tento rok rozhodli poslat jeho prarodiče na operu, protože víme, že babička operu miluje a děda je prostě manžel, který s ní půjde :D. 

Předplatné - časopisy, knižní klub, ale i něco zajímavějšího? Ano! Tady je výběr:

Hodně mě zaujala možnost si předplatit ochutnávky kávy každý měsíc: 
Tuto možnost nabízí například DoubleshotČerstvá káva nebo Coffee to Home. Znám jen opravdu málo lidí, co nemají rádi kávu.. A je tam i mletá, ne každý má doma kávovar!

Pro milovníky vína tu máme možnost předplatit si ochutnávky vín - Dvě deci.

Pořád je ještě možnost koupit knížky nebo diáře - v jakémkoliv knihkupectví. 

V případě, že někdo má rád kancelářské potřeby, tak mu darujte Poklady kancelářské myšky (je tam osobní předání v Praze). 

Kosmetika - dárkové balíčky jsou VŠUDE. I pro chlapy ;) Třeba tento balíček jsem koupila pro manžela sestry :) Karty můžete přihodit k tomu, ale nemusíte.



Já jsem si tento rok přála osušku do posilovny, která se dá dobře složit, aby se mi vešla do tašky - moc hezké mají v Decathlonu. Skvělá bude i na cestování. 



Aromalampa a vosky do ní - sežene už i v drogeriích. 

Kupte si kdekoliv obyčejný bílý hrníček a fixu na sklo (papírnictví) a vytvořte tak originální hrnek!

Dobré potraviny nikdy neomrzí - těstoviny, omáčky, olivy, paštiky atd. V případě, že obdarovávaný je sportovec, tak co třeba vzít ořechové máslo? Velký výběr všeho je třeba v Marks&Spencer. 


Pozvěte na večeři - DOMŮ! :) Tohle je hodně levný dárek a pokud umíte alespoň trochu vařit a pokud ne, tak alespoň bude větší sranda a něco rodině/přátelům/drahé polovičce naservírujte :). 

Domácí vanilkový cukr!! To je třeba můj plán pro mámu, tchyni a tetu manžela! No a co, že potřebuje dnů ležet? Tak jim to řekněte, ne? Cukroví už napečeno mají, takže dní v klidu přežijí a vše co potřebuje k vytvoření je cukr a vanilkový lusk (v každých potravinách!).  


Obzvlášť prarodiče, ale i rodiče uvítají vitamíny, my kupujeme stejné každý rok. 


A co třeba nové povlečení nebo rovnou deka?

Pro babičku je vždycky skvělý dárek - něco s fotkami. Já jsem tento rok sehnala v Tigeru karusel - je to na 8 menších fotek, a protože jeho babička stále pracuje, tak je to značka ideál ;) Fotky narychlo tisknu vždy v DM. 


Pokud fakt nevíte, tak dejte do obálky peníze a napište hodně milý vzkaz, ten člověk už si pořídí něco sám ;)

Velké množství tipů jsem psala i tady

Ráda bych vám ukázala více fotek nebo obrázků, ale protože tu (překvapivě) čmuchá i moje sestra, tak nemůžu :D

Máte už všechny dárky nebo ještě sháníte? 

A.  


Komentáře