Banánový chlebíček

A protože jak už jsem říkala, cukroví zatím nepeču, tak peču jiné dobroty :), a tentokrát jsem zkusila banánový chlebíček. 

Ačkoliv ho nedělám poprvé, tak ještě stále jsem nenašla TEN recept, ačkoliv musím říct, že samotný chlebíček je pokaždé fakt dobrý :))

Tentokrát jsem se inspirovala receptem u Foodlover


A zase jsem použila dortovou mouku Babiččina volba! 


Co jsem potřebovala?

100 g másla

300 g dortové mouky
1 lžička jedlé sody zakápla citrónovou šťávou
150 g třtinového cukru
2 vajíčka
4,5 přezrálých banánů
100 ml podmáslí 
1 lžička vanilkového extraktu


Postup

Smíchám veškeré suché ingredience. Rozmačkám banány na kaši. 
V robotu utřeme máslo s cukrem a postupně přidáme obě vajíčka. Poté přidáme podmáslí a banány. Já jsem navíc přidala lesní plody. Vsypeme směs se suchých ingrediencí do tekuté směsi a vše dobře promícháme (já míchám v mixéru, používám nástavec typu hák). 


Vlijeme směs do formy na chlebíček a pečeme na 180 stupňů cca hodinu - hodinu a půl. 


Pak už jen musíte chlebíček nechat vychladnout a můžete papat ;) 

Dobrou chuť!

A. 

Komentáře

Okomentovat