Ze života A.

Podzim! 





 Poprvé jsme si užili Signal Festival, ačkoliv bylo všude strašně narváno... ;)


Pálím svíčky o stošest ;)



Objevila jsem i nové cvičení - Insanity Max 30. Necvičím to pravidelně. Je to spíš pokud nestíhám jít do posilovny, tak si tu půl hodinu zacvičím. Ale pozor, Shaun T. je o hodně přísnější než Jillian Michaels, takže si troufnu říct, že to není pro úplné začátečníky. 



Pokračuju ve své instagramově výzvě "vzorkymusipryc", a patří tam i vzorky voňavek ;)


Když už je ten podzim, tak jsem taky poprvé zkoušela upéct buchty, a to protože jsem měla hodně švestek. Povedly se!


A salát s fíky!


Dočetla jsem druhý díl a už jsem si v knihovně stihla půjčit i třetí, tak se na něj moc těším, ačkoliv to téma je fakt příšerné :(. 


Jak si užíváte podzim vy?

Komentáře

  1. Jesen je tento rok pre mna akási krajšia, milujem to farebné listie, prechádzky a aj slniečko svieti ešte dosť často. Pripomenula si mi, že je načase začať s pálenim sviečok :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat