Plány, plány, plány

Poměrně často si říkám, že jsem dlouho nic nenapsala.

Když si pročítám jiné blogy, tak si říkám - něco podobného bych taktéž mohla napsat; tady si to myslím jinak, to bych mohla zmínit, tohle DIY je úžasné, já vlastně měla něco podobného, to bych mohla rozepsat...   Nebo jedu metrem a napadá mě milion témat. A pak dočtu blogy / vystoupím na své stanici a jdu dělat cokoliv jiného než psát článek :-) 

Třeba o této knížce jsem chtěla napsat od května
Ale jinak v plánu mám napsat například:

- DIY povlak na polštář - vymýšlený mnou, ušitý milovanou babičkou :-) Aneb, jak využít věci, co nikdo nechce ani na votočvohozu :-) (neboli vinted)

- Nápady na DIY dárky (Vánoce se blíží!)

- Dovolená na Mauriciu - aneb v zimě za teplem  (ne, letos se bohužel nechystám, to jen vzpomínky na dovolenou :-) 

- Několik tipů, jak si zvýšit sebevědomí / působit sebevědoměji (nevím, kolik těch tipů dám dohromady :-) 


- Tipy na filmy - můj manžel si našel nový koníček, tak docela často večery trávím bez něj, a tudíž se můžu dívat na film dle svého výběru

- Jak navazovat kontakty / nové známosti

...

Jinak je to se mnou nuda:

- nějaké new-in články jsou výjimkou, protože nakupuji opravdu minimálně (takže kdybych měla udělat 1 článek s alespoň 5 new-in věcmi, tak ho budu psát 3 měsíce, v lepším případě),

- s kosmetikou neexperimentuji (mám pořád ty samé věci dokola, a hlavně mně vydrží strašně, ale STRAŠNĚ dlouho, a dokud mi nedojdou / nevyprší expirace, tak nové nepořizuji), 

- když jsem na střední škole psala nějakou úvahu, tak mi bylo řečeno, ať raději zkusím jiný styl psaní, tudíž své hluboké myšlenky si nechávám pro sebe

- i když mám skvělý nápad na článek, tak to zkolabuje na tom, že nemám žádné fotky (patřím k lidem, co si akci užívají "live", a ne následně přes fotky :-) 

- pokud se stane něco neuvěřitelného - mám vhodnou fotku - tak si pak říkám, že článek není dost anonymní, a že ho tudíž raději  nenapíšu (zatím pořád se nám anonymita se sestrou líbí, tak na tom zatím nechceme nic měnit ;-)

Zaujalo vás nějaké téma, ať ho pošoupnu v žebříčku plánu výš? :-)

Mějte se krásně
S.



Komentáře