Můj další nákup z Icelandu ;)

A zase jsme s manželem zavítali do Icelandu. Tentokrát jsem vyhlížena mraženou hotovku od Weight Watchers, kterou jsem moc chtěla ochutnat od doby, co jsem byla v Anglii. Jsem trošku trubka, vyhodila jsem účtenku, ale budu se snažit si na ceny vzpomenout ;)

Mimochodem, byla jsem v prodejně v Malešicích a v prodejně na Luka, tak už to dokážu porovnat. V Malešicích je prodejna určitě menší a spíš tam má opravdu sortiment Icelandu. Což na Luka mi to trošku víc připomínalo klasicky obchod, jsou tam prostě potraviny, které nejsou "icelandovský" :D. Takže ve výsledku, jestli chcete fakt to zboží "Iceland", tak je jedno kam půjdete, výběr je stejný. 


100% hovězí mleté maso jsem již stihla spotřebovat a ráda ho koupím znovu. Přijde mi totiž super mít tento pytel v mrazáku a podle potřeby si hovězí odsypat. Ráda dělám chilli corn carne či jiné směsi s hovězím, takže za mě super. Je to snad 800 g za 80,- Kč. 


Papriky už jsem kupovala a psala jsem o tom, 650 g za 30,- Kč. 


Tohle jídlo mě docela zklamalo. Já chápu, že je to Weight watchers, ale prostě to bylo takové nijaké. Tvar to nedrželo, hrozně se to rozteklo a chutově to bylo hrozně "prázdné". Kupovala jsem to za 30,- Kč. 


Schweppes byl v nějaké akci a tento je diet, což pije můj táta, který má cukrovku, takže toto bylo na jeho přání. 


Sýr kupuju už poněkolikáté ;) Za 2 ks 75,- Kč. 



Tyto rybí karbanátky jsem koupila místo rybích prstů a musím říct, že jsou dost dobré. Cena byla snad 30,- Kč a je jich tam 12. Já je peču v troubě. 



Tyto kroužky s kalamáry chtěl můj manžel a kvalita je skvělá. Cena byla něco kolem 50,- Kč... 


Ostružiny, balení 500 g myslím že stojí 80,- Kč, já jsem kupovala ve slevě. 


Tyto mini marshmallows jsem koupila zcela náhodou a stály 40,- Kč ;). 


Mimochodem, kuřecí stripsy z mého minulého nákupu jsou dobré ;). Posloužily jako rychlovka k večeři ;). 


Už jste navštívili Iceland?

A.

Komentáře