Food & Fitness

Dneska spíš ve fotkách o jídle a fitku ;)


Květáková pizza podle Kitchen and the city. Byla naprosto výýýborná. Dokonce můj manžel si šel přidat (a to jsem mu prosím pěkně ani nezatajovala, že tam není žádné těsto, že je to květáková placka!!). 


Já mám ráda maki, takže doma dělám jen tyto rolky. Losos + avokádo, losos + okurka nebo jen okurka + mrkev ;).

Sweet 60´s mají výborné burgery. Už poněkolikáté si je objednáváme domů. 


Hoho, malý (nebo velký? ;)) hřích po fitku. Kafe a čoko!


S manželem milujeme halloumi sýr - doporučuju ho normálně jen hodit na pánev a jíst ;)


Lilek a brambory plněné masovou směsí. 


Ranní ovesná :). 


Ranní jogurt :). 



I taková skoro snídaně se dá večeřet ;) Zase po fitku :). 


Mít doma kávovar je velká výhoda. Můžu si udělat výborné kafe i když se mi nikam nechce ;) 




Kari s kuřecím masem, fazolkami a kokosovým mlékem. 


Fíky!



Snažíte se jíst zdravě nebo vás v podzimním období láká dát si svíčkovou nebo kachnu? ;)

A. 

Komentáře

  1. Ahoj A.!Vdaka za inspiraciu.U nas vedie skor ta kachnicka :).Ale zeli to snad isti a tiez prechadzky s nasim psikom :).Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ;) Díky za komentář ;)

      Já kachnu nedělám vůbec, manžel si ji občas dopřeje v restauraci nebo u babičky a taky mu to stačí ;)

      A zelí já moc ráda ;)

      A.

      Vymazat

Okomentovat