Dojem luxusu - seznam požadavků

Je zajímavé, jak někteří lidé vytvořit krásný "dojem luxusu". 

Poprvé mě na tu myšlenku navedl táta.  Táta oblečení má rád a opravdu se s ním vyhraje (i přesto, že je to chlap a teď už i dědeček k tomu). Jednou byl přes oběd v pizzerii a podařilo se mu pocákat oblečení nějakou omáčkou. Tak se zvedl, odešel, a za 15 minut se vrátil v novém tričku. Tak se ho známí ptali, jestli s sebou vždy nosí náhradní oblečení. A táta: "Ne, ale všiml jsem si, že naproti prodávají oblečení Vietnamci, tak než abych chodil ve špinavém, koupil jsme si tričko." Nikdo nemohl uvěřit, že by můj táta na sebe vzal něco z tržnice. Protože on má ten "cejch", že nosí jen to "nej" oblečení. 



Designed by Freepic.com

A pak moje kamarádka, kterou jsem od střední školy pár let neviděla, a jednou potkala až po pár letech. Viděla jsem, jak kráčí v nádherných šatech, kozačkách nad kolena a přes ruku má pověšený krásný kabát. A když jsem viděla značkovou kabelku (která mi jen "potvrdila" moji domněnku, že se jedná o luxusnější oblečení), usoudila jsem tehdy, že s ní nakupovat nepůjdu, protože to je nad mé poměry :-)  Ó, jaké bylo mé překvapení, když jsme nakupovat šly a ona začala nakupovat v New Yorkru!!! (to bylo asi před 8 lety)

Tak jsem se pokusila sestavit takový seznámek, jak dojem luxusu vytvořit:

1. Nosit vždy čisté a vyžehlené oblečení

2. Bez děr a žmolků :-)

3. Oblečení nosit s hrdostí, tj. chodit narovnaně s pohledem před sebou

4. Mít čistou obuv

5. Mít hezkou kabelku - poměrně často vidím kabelky, na kterých se loupe koženka, BR!

6. Vždy přidat nějaký detail, který obyčejné šaty (z New Yorkru, například) povýší na úplně jinou úroveň (pásek, například, ale může se jedna i o šátek / klobouk (ačkoliv teď se mi nelíbí, jak je nosí všichni) / brýle, atd.)    Může to být i šperk

7. Mít upravené vlasy - to je velmi důležité, krásné vlasy jsou kouzelné!

8. Mít upravené nehty a ruce obecně

9. Být navoněná

10. Mít něco "svého" - já například miluji rtěnky, a když rtěnku nemám, tak se cítím taková nevýrazná. 

A co vy, jak vyvoláváte dojem luxusu? :-) 

S.


Komentáře