Úlovky ze sekáče ;) Trocha hedvábí a kašmíru... ;)

Do sekáče chodím poměrně často, protože jeden sekáč je skoro u práce mého manžela, na kterého dost často čekám :D, takže když mám tu půlhodinku, tak se tam skočím podívat ;) Věci dávám zase za delší období, zase tolik toho si tam nekupuju ;)

Mým velkým úlovkem byl hedvábný šátek Marni for H&M ještě s cedulkou. Dlouho jsem zkoumala tu trochu "roztřepenou" stranu, protože to vypadá, jako kdybyste ustřihli šátek přesně v polovině :D Ale po googlování přímo v sekáči jsem zjistila, že ono to tak fakt je a nikdo mi polovinu šátku neustřihl ;)). Zkoumala jsem ho opravdu dlouho, jenže on má fakt nádhernou barvu a když jsem ho kupovala, tak jsem byla ještě opálená, a v kombinaci s opálenou pletí vypadá fakt náádherně ;) Šátek vypadá krásně do vlasů nebo i jako klasický šátek. Stál mě cca 100,- Kč. 





Černé vlněné tričko s krátkým rukávem mě překvapilo svou jemností. Vůbec nekouše a hřeje. 40,- Kč. 
Šedý propínací svetřík mě taky dostal složením - 55% hedvábí, 45% kašmír. Jemňoučký. Zase za 40,- Kč musel být můj. 





Kabátek H&M jsem vzala na poslední chvíli, když už jsem ze sekáče odcházela :)) Přinesli nové zboží, tak jsem se na to šla letmo kouknout a byl tam :D. Vzala jsem ho teď na podzim. A pozor - 50,- Kč !! Kabátek je nad kolena, někdy někam přidám fotku kabátku vcelku ;). 


Červený 100% kašmírový svetr za 180,- Kč. 


Vlněná šála NafNaf za 80,- Kč. 


Žluté tílko na doma/na cvičení H&M 20,- Kč. 


Džíny Lee, 20,- Kč. 



Tak, z mých úlovků je to prozatím vše. Co vy a úlovky ze sekáče? 

A. 

Komentáře

  1. Já už jsem tak dlouho nebyla v sekáči! Musím vyrazit... btw - super úlovky a taky super ceny!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat