Tip na film, knížku a dárek

Málokdy se mi stane, že se podívám na film, u kterého si řeknu "Wow!", nebo si přečtu ani ne za den knihu, u který si řeknu "No ty jo!", a ještě ke všemu objevím věc, kterou si budu přát jednou ke svým třicetinám! 

# Začnu filmem. Kůže, kterou nosím (zde). Banderase zbožňuji, takže vlastně už od doby, co tento film vyšel, jsem se na něj chtěla podívat. Ovšem děj mě opravdu překvapil. Konec jsem asi čekala trochu jiný, ovšem ani ten, co nastal, mě nezklamal. 

zdroj
# Knihy. Při vybírání bydlení přes airbnb jsem ani nečekala, že narazím na byt, ve kterém byla sbírka úžasných knížek. 


7 návyků vysoce efektivních lidí jsem rovnou odložila, protože mi prozatím pořád stačí 7 návyků šťastných dětí - psala jsem o této knížce zde

Ty dvě nahoře jsem jen zběžně prolistovala, jelikož obsahem mi přišly hodně podobné všemožným článkům na internetu / obdobným knížkám / atd. A jelikož jsme byli v bytě jen na 2 dny, musela jsem se rozhodnout, kterou knížku si přečtu celou. 

Zvítězila "Jak z dobré firmy udělat skvělou" - už jsem se po ní dívala i v knihkupectví, takže moje radost byla opravdu velká, když jsem na ni narazila v knihovničce.  TÝÝÝ JÓÓÓ, tam je takových dobrých myšlenek! Dost z nich jsou mi hodně blízké, takže jsem se rozhodla použít tuto knihu pro obhajobu některých mých myšlenek v práci :-)   Začátkem týdne tedy musím do knihkupectví. 




# Dárek!
Miluji antiky! Většinou si tam nic nekoupím, jelikož nejsem schopna tak narychlo vymyslet, k čemu určitou věc budu potřebovat :-) A když sháním něco konkrétního, tak to nikde není.  
Teď jsem narazila na něco, co asi nepotřebuji, ale určitě by se mi to líbilo :-)  Takže pokud mi někdo bude chtít za nějakou (delší) dobu udělat radost a darovat toto slůňátko k narozeninám, tak to budu velmi šťastná! :-)  (zde)



Milujete antiky? Máte tip na nějaký dobrý? Pokud se o něj budete chtít podělit, budu moc ráda!

S.

Komentáře