Jak se ještě dá ušetřit?

Dneska to bude trošku víc i o službách či aplikacích, které můžeme využívat k tomu, abychom ušetřili. 
Pozor!! Čtení článku je pouze na vlastní zodpovědnost. Já jsem hrozně zodpovědná, proto během psaní tohoto článku jsem našla asi stopadesát věcí, které nutně potřebuju!!! ;))

Moc se mi líbí služba www.rohlik.cz. Mají tam skvělou Last minute sekci, kde se dá pořádně ušetřit a celý nákup můžete zaplatit stravenkami, více jsem o tom psala zde. Co mě v poslední době mrzí, tak to je vytíženost. Již ráno se tam často objeví upozornění, že nestíhají a další nákupy přivezou nejdříve například ve tři.. Sice vám sleví na dopravě, ale co je to platné, když potraviny potřebuju do těch 90 min? 

Skvělý web, který Vám pohlídá probíhající slevové akce nebo vám nabídne slevové kódy do e-shopů, je slevovekody.com. Prostě před tím, než budete něco nakupovat na nějaké eshopů, tak se nejdříve podívejte na tuto stránku, jestli třeba zrovna do vámi vybraného obchodu nenabízí nějakou slevu. Mezi mé oblíbené eshopy patří Tchibo, který každý týden má nové kolekce a tento web vám třeba nabízí dopravu zdarma i ve dnech, kdy doprava zdarma není. Dále Butlers. Tento obchod má hodně lidí rádo a spousta z nich neví, že mají taky eshop. K zahození taky není damejidlo.cz, kde díky tomuto webu získáte 100,- Kč na první objednávku a dopravu zdarma. Kdo neuvítá slevu v parfumérii? Stačí nakoupit přes eshop Douglas a zadat kód na 15% slevu ;). Přijde mi, že tento web se bude hodit i během vánočního období. Mě třeba zaujal web Geekshop.cz, kde zase můžete mít 50,- Kč slevu. A tam jsou super trička ;) Já jsem tam kupovala tričko se Supermanem mně a manželovi ;)) To samé platí o obchodu GeekShirts, tam můžete mít třeba 2+1 zdarma. Líbí se mi obchod MyFood, kde je velký výběr koření od Geršíka, které moc ráda používám, zase, 100,- Kč na první nákup se hodí ;)


A abyste ušetřili ještě víc, když už budete nakupovat přes eshopy, tak si zaregistrujte přes plnapenezenka.cz. Nainstalujte si lištičku a vždycky, když můžete získat nějaká % zpět z nákupů, vyskočí vám upozornění. A opravdu to funguje! ;) Nebudu vyjmenovávat obchody, které se tohoto projektu účastní, ale já mám pocit, že snad skoro všechny, na kterých nakupuju ;) 

Další aplikací, kterou doporučuju do telefonu, jsou akcniletaky. Máte přehled v telefonu, takže se vždycky můžete podívat na leták, zda v obchodě není ve slevě zrovna něco, co potřebujete. 

Máte také tipy na nějaké šikovné weby nebo aplikace? 

A. 

Komentáře

  1. A v konecnom dosledku neusetris nic, lebo okrem straty casu pri prezerani roznych stranok si objednas aj to, co ani nepotrebujes, lebo ved je to v ,,zlave,,. Najlepsi sposob ako setrit je kupovat iba to co sa cloveku aktualne minulo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-D já osobně, až když jsem rozhodnutá pro nákup, tak se vydám hledat aktuální slevové kódy

      Vymazat
    2. Přesně tak :-D já osobně, až když jsem rozhodnutá pro nákup, tak se vydám hledat aktuální slevové kódy

      Vymazat
    3. No, do článku jsem přece napsala, že na web se dívám, když se rozhodnu, že něco potřebuju, jen tak tyto weby neprolézám... ;) Ale je fakt, že při psaní článku jsem je prolézala a najednou jsem potřebovala hrozně věci :)), ale dokážu se krotit ;)

      Vymazat

Okomentovat