10 důvodů, proč mám ráda podzim ;)

Mohla bych napsat asi tak sto důvodů, proč podzim nemám ráda, jako například, že všichni kolem jsou nemocní a fakt se mi nelíbí počasí, kdy na fouká vítr a do toho ještě prší.. :(, ale tím se zabývat nechci! Naopak, proč se mi podzim líbí? 

1. Můžete vytáhnout všechny ty svetry, klouboky, deky, velké šály a zachumlat se ;) Ačkoliv léto miluju, tak miluju i šály, na které se vždycky moc těším ;)




2. Babí léto! No řekněte, není pěkné, že ještě i teď v říjnu si můžeme užít slunečného počasí a sednou si na zahradu/zahrádku na kafe? ;)


3. Fíky, dýně a jiné sezónní ovoce a zelenina! ;) 


4. Kafe, čaj, horká kaše..! Tohle všechno mi prostě chutná víc, když venku není 30 stupňů.. Udělat si kafe, zachumlat se do deky a přečíst si dobrou knížku je moc fajn. 


5. ... a čokoláda k tomu kafi taktéž patří!


6. Pokud zrovna neprší a nefouká šílený vítr, venku je fakt nádherně! Tolik barev! A zkusili jste někdy jít na procházku večer po dešti? To je taková krása! 

zdroj

7. Pokud je venku hezky, je mi pokaždé líto být večer doma a pořád jsme s manželem něco vymýšleli.. Teď si prostě pustíme film a jsme v teple domova ;)

8. Tmavé rtěnky!

zdroj

9. Svíčky. Naprosto všude. Pořád. Miluju. 


10. Podzim je pro mě i startem pro nové nápady a výzvy! Je něco, co jste v létě odkládali? Tak šup do toho! 

A co vy a podzim? 

A. 

Komentáře

  1. Já podzim miluju! Ta atmosféra ať už svítí sluníčko nebo prší. Všechno to má svoje kouzlo:)) A pak je tu Halloween a dýně, koláče ,svíčky apod. ^^

    SWEETCITRUSLEMONADE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak ;) A ještě asi tím, jak už nejsem "školou povinna", tak mám podzim mnohem radši ;)

      Vymazat
  2. Já podzim miluju! Ta atmosféra ať už svítí sluníčko nebo prší. Všechno to má svoje kouzlo:)) A pak je tu Halloween a dýně, koláče ,svíčky apod. ^^

    SWEETCITRUSLEMONADE

    OdpovědětVymazat
  3. Já souhlasím se vším! Úžasný, barevný, milovaný podzim. letos jsem se ho nemohla dočkat. Článek o mých radůstkách na mém blogu, přijď na návštěvu a zouvat se nemusíš :)

    Pěkný den:)

    Janina
    http://janinablogopisec.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat