Ze života A. ;)

Na konci srpna - přelomu září proběhla poslední dovolená a já jsem se trošku bála návratu do "reality", léto skončilo a začíná podzim! Ačkoliv venku je pořád dost příjemně, chladné večery a tma v osm hodin dávají znát, že léto je definitivně fuč :(. Ale nakonec jsem zjistila, že na podzim se těším, ale o tom jindy ;)

Moře jsem si tento rok už užila až až a klidně bych u něj strávila celý rok ;) Tento rok jsem byla opravdu ve vodě víc než kdy jindy ;)


 
Snažila jsem si co nejvíce užít ovoce ;)





Vzít si First Class jako odpočinkové čtení k moři byl nejlepší nápad ;)


Po návratu domů na mě čekaly poklady, které jsem si objednala před odjezdem ;) Velká radost!


A zamilovala jsem se do této lampy v Ikea. A jsem rozhodnutá, že si ji určitě pořídím, až třeba jednou budu mít miminko ;)


Příprava na Dny Marianne, které probíhají právě tento víkend a já zase tolik nenakupuju ;)


A co vy a příchod podzimu? Těšíte se?

A. 

Komentáře

  1. krásné fotky :)! Moře muselo být super... First Class jsem objevila díky tobě a je to opravdu studnice moudrosti, díky zpětně za tip ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;) Moře je skoro vždycky super ;)

      Není vůbec zač ;)

      Vymazat
  2. firstclass je perfektny casopis :) skoda, ze na slovensko neposielaju a tak sa dostanem len k elektronickej verzii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak alespoň nemusíš hledat místo, kam to dát ;)

      Vymazat

Okomentovat