Ze života A. + jak pokračuju ve fitku?

Do posilovny jsem nepřestala chodit, jen už nevyspisuju každý týden, protože mi přijde, že pokud nepíšu váhy, které zvedám, tak se moc nemění. Nejhorší začátek, kdy jsem se vůbec měla odhodlat chodit do fitka mám za sebou. Dalším zlomem, kterého jsem se bála, byl návrat z dvoutýdenní dovolené, ale vzhledem k tomu, že jsem hodně plavala, tak ani to nebylo nijak hrozné. 
Také jsem poprvé zažila trénink, kdy mě chytla migréna a ačkoliv jsem si nejdřív myslela, že to nic není, nedocvičila jsem. 
Jinak ale pokračuju a do fitka se prostě skoro pokaždé těším ;) (jasně, že mám dny, kdy se mi tam prostě nechce, ale hlavní je vydržet). 

Při dnech Marianne toto byl můj sobotní nákup. V Marks&Spencer jsme ve slevě koupili krekry, které jsou úplně božské. Čekala jsem takové typické suché a drobivé, ale tyhle jsou jakoby vláčné, fakt super. A ta doźa.. ;) Kokosové mléko mají pořád v akci, takže kdo ho používá, skočte pro něj. 
Amarantové vločky jsem konečně sehnala ve Sklizenu, stejně jako kuskus a tyčinku. Sýr a paštika je z lahůdek.. 


Máte v troubě pyrolýzu (samočistící program)? Máte? :D Tak si ji pusťte v chladnějších dnech, prima krb :D


Na Instagramu jsem spustila výzvu "vzorkymusipryc". Snažím se tak zbavit velkého množství vzorků, které mám.. Budu ráda, když se ke mně připojíte ;)



Tak jsem takhle na podzim zjistila, že to zlaté tetování mě docela baví :D Brzo, co? :))


Kuchařka Deníky Dity P. 2 je prostě krásná knížka ;)


Lak alessandro mě hodně překvapil. Vybrala jsem si ho jako dáreček na Dnech Marianne, a překvapilo mě, že vydržel pět dnů, a top bez top coatu!


S manželem jsme zase jednou zašli do Angelata. Já jsem si dala hrušku s bílým vínem (sorbet), mascarpone s divokými fíky, pistáciovou a stacciatellu. Dobrota!


V knihovně jsem narazila na druhý díl Vraní dívky, takže již mám rozečteno ;)


A jak se máte vy? 

A. 

Komentáře