Proč čtete blogy? Jste také masochisti?

Nedávno jsem narazila na jeden příspěvek, který se zamýšlel nad tím, proč čteme blogy. Jednalo se o americký blog, tak jsme si říkala, jestli ty důvody jsou stejné či jen podobné jako tady. 

Takže dnešní téma - proč čteme blogy? :-) 

Tak například já...




1. Protože mě zajímá autor(ka) - jak se má, co dělá, co nového, a tak. Těch je opravdu velmi málo... Většina blogů mi totiž splývá... Přiznávám, že jsem blbá na jména. Takže vím, že sleduji třeba 5 úúúžasných blogů, jejichž autorky mají rády černo-bílý interiér. Ale opravdu netuším, který příspěvek je od jedné, který je od druhé, atd. (viz druhá kategorie). Jako příklady uvedu třeba Food Paper TravelČerná MooraVintage Blog nebo Anie Songe (a je jich ještě pár :-). Tam si dokonce i uvědomím, že například už dlouho nebyl nějaký příspěvek a občas se tam podívám i jen tak, nejen přes bloglovin (třeba blbne, že?).

2. Hledám inspiraci. Ať už se jedná o interiéry nebo módu nebo kosmetiku nebo jídlo. To je přesně ten typ blogů, co mi splývá. Mně je totiž jedno, kdo přišel s tím nápadem, hlavní je, že se mi líbí, že si příspěvek uložím do oblíbených a čas od časů se k nim vracím. 

3. Beru je jako časopis - což je případ například blogu Career Girl Daily. Přirovnala bych to třeba ke Cosmopolitanu (takové typické ženské články), ale přijde mi prostě zajímavější a víc mě baví :-) 

4. Čtu blogy jiných matek s dětmi. Zajímá mě, jak to zvládají, co dělají jejich děti, kam se dá zajít podívat, a tak :-)   

5. Protože jsem masochista. Nevím, jak jinak vysvětlit, že přes bloglovin sleduji několik blogů, kde každý druhý článek mě absolutně vytočí (svým názorem, samozřejmě). A dokonce se jedná třeba i o docela oblíbené blogy!   (Příklady uvádět nebudu, je to čistě můj osobní problém, mohu kdykoliv ty blogy přestat sledovat, ALE... z nějakého důvodu si je tam prostě nechávám.)

Budu moc ráda, pokud se v komentářích podělíte, proč čtete blogy vy :-)

Krásný zbytek neděle!
S.



Komentáře

  1. tak to máme podobně, také sleduji i některé blogy co nejsou můj šálek kávy...jsem asi trochu závislák, miluji knihy, časopisy a také blogy :) prostě jsem asi písmenkofil :)))))

    OdpovědětVymazat
  2. haha, taky čtu některé blogy jen z masochismu :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední bod platí i pro mě. Má to jedinou nevýhodu - vždycky se u toho rozčílím, štve mě to a pak sama sebe naprosto nechápu, proč takový slinty vůbec čtu. Marním svůj čas "stalkováním" někoho, kdo za to vůbec nestojí. V ostatních bodech se poměrně shodneme, taky za tím potřebuju vidět nějakou osobnost, navíc blogy na jedno brdo a navíc jen s PR články mě jednoduše nebaví...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já musím říct, že jsem zrovna asi dva týdny zpátky ten nejvíc "kritický" blog vymazala. Prostě jsem to nedala :)) Ovšem ještě pár dalších mám, ty zatím nejsou tak kritické :) S.

      Vymazat

Okomentovat