Můj nákup v Icelandu

Myslím, že o Icelandu uslyšíme ještě hodně ;) Pokud vím, tak v Praze jsou zatím jen dva obchody (v Malešicích (Praha 10) a na Luka (Praha 5). Přiznám se, že ačkoliv nebydlím od prodejny daleko, tak jsem tam dlouho nezavítala, protože jsem si myslela, že je to něco jako Family Frost :D. Pak jednou, při večerním běhání jsem do prodejny zaběhla a zjistila, že je tam toho mnohem více a hodně produktů mě zaujalo. 
Před pár dny jsem zase narazila na leták Icelandu (kdo ho nedostává, může se podívat na jejich stránky zde), a to už jsem si říkala, že tam musím. Ráda vám ukážu svůj nákup, třeba to někomu pomůže v rozhodování, zda do prodejny zajít ;). 

Hodně produktů mi připomnělo Marks&Spencer, ale v o dost levnější verzi. Hotovky tam koupíte cca za 55,- Kč, což mi přijde jako dost fér cena. Věřím, že obsah bude dobrý. Každopádně já se chystám se tak 1-2 hotovky koupit a dát si je do mrazáku v práci, na "černý" den, když si nestihnu uvařit, tak ať mám co jíst a zbytečně nepřeplácím za dovoz jídla. 

Tašky obvykle nekupuju, ale již před tím jsme s manželem na nákupu byli, takže nám volné tašky nezbyli ;)), taška za 6,- Kč. 



Tortilly mám doma neustále, protože s nimi vždycky dokážu vykouzlit rychlou a chutnou večeři. 35,- Kč za 8 ks. 



Toto víno bylo v akci a koupila jsem ho v podstatě jen kvůli láhvi :D. No, není krásná? Cena 63,- Kč. 

Olivový olej jsem tam koupila kvůli nouzi, doma mi "na vaření" došel, tak jsem zkusila tento. Je v plastové láhvi, 750 ml za 75,- Kč. 


Tyhle předsmažené věci já moc nemusím, ale chtěl to manžel. A k rychlé večeři pro něj - proč ne? 55,- Kč. 


U tohoto výrobku platí v podstatě to samé, jako u těch kuřecích stripsů - chtěl je manžel a já jsem kousek ochutnala - jsou opravdu dobré. Já je doma nedělám, takže ať si pochutná ;)). 35,- Kč asi za 8 ks. 


Kousky kvalitní slaniny mám ráda, zrovna jsem dělala dýňovou polévku a náramně se mi to tam hodilo ;). 200 g za 40,- Kč.


Šunku jsem prostě potřebovala, normálně ji kupuju v Lidlu, takže spíš jen pro informaci, že i produkty jako šunka a sýr v obchodě taky jsou ;) 25,- Kč. 


Zmražené filety lososa za 99,- Kč. Já lososa mám ráda, takže mi v mrazáku moc dlouho ležet nebude ;) Ráda kupuju i čerstvého, ale nemám zase tolik příležitosti.. 


Manžel mlsá :D 40,- Kč. 


Mají opravdu velký výběr mražené zeleniny a různých zeleninových směsí. Mě moc potěšily třeba nakrájené papriky, za které je mi vždycky líto utrácet, když je par stejně přidávám do směsí. 
Vanička ovoce je taky super na smoothie ;). 
Směs Wok Thai (350 g) - 15,- Kč; lesní směs (1 kg) - 95,- Kč; krájené papriky (650 g) - 35,- Kč; kukuřice (900 g) - 35,- Kč; listový špenát (900 g) - 35,- Kč, hrášek (900 g) - 35,- Kč. 


Rozpečená bageta měla trvanlivost do dne, kdy jsme ji kupovali, stála 5,- Kč, takže jsme ji vzali a hned večer rozpekli ;). 


Pita chléb zlevněný na 13,- Kč. Je to zase položka, kterou mám skoro vždy v lednici na jednoduché večeře. 


Briošky pro manžela, zlevněné na 23, - Kč (z 45,- Kč). 


Na celý nákup jsem ještě použila 10% slevu, která byla v letáku, takže jsem byla nadmíru spokojená ;)

Co vy a Iceland? Znáte? Už jste tam byli? 

A. 

Komentáře

  1. my ho máme na Kladně a chodíme tam rádi. a ty předsmažené věci mají některé fakt super, ale třeba u kuřete je třeba hlídat, jestli to je filet, tedy celé maso, nemleté. a mají super mini kukuřičky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam budu asi častějším návštěvníkem, mají zase super leták ;)

      Vymazat

Okomentovat