Když k nám má přijít návštěva ;)

Naše rodina není malá a nejčastěji se scházíme u rodičů, ale samozřejmě se stane, že i rodiče zajedou k nám. A tak tomu bylo i minulý týden. Vzhledem k tomu, že tentokrát jsme je nezvali na oběd, ale na třetí hodinu, na jakýsi poobědový "brunch". Nechtěla jsem dělat nic velkého, ale zároveň jsem potřebovala mít něco k jídlu. Takže co jsem zvolila?
Sýr je vždycky vítaný, takže jsem koupila 4 druhy a abych nemusela odpovídat na otázky, co je co, a aby všichni věděli, co jim chutnalo/nechutnalo, tak jsem udělala i popisky ;). Všem se nápad moc líbil. K sýru jsem pak přidala i šunku, takže talíř byl plný. Talíř je otočný, takže se nikdo nemusí naklánět, jen k sobě talíř pootočí.


Domácí bulky od Vaňka jsem již dělala, takže to byla sázka na jistotu. Akorát tentokrát jsem neměla tolik času, takže jsem kynutí těsta urychlila v troubě (zapnete troubu na horní/dolní pečení na 35 stupňů).. Recept najdete zde. Je to fakt rychlovka, která nezklame.


K tomu jsem ještě udělala cibulovou marmeládu, která všem moc chutná. Oloupeme červenou cibuli, nakrájíme na měsíčky. Orestujeme na oliváči, osolíme, opepříme. Necháme 15-20 minut dusit. Pak jen přidáme datlový/agáve sirup (já používám datlový). Zamícháme. Je to fakt dobrota ;). Hodí se třeba i jako příloha k masu.. (Použila jsem fotku, kdy jsem dělala tuto marmeládu s cuketovým chlebíčkem..)


Co se týká sladkého, tak mě zachránil Island. Nechtěla jsem nic péct, takže jsem koupila "party set" s 85 kousky zmražených zákusků. Samozřejmě, domácí buchta to není, ale fakt to stačilo.




Pak taková klasika jako oříšky atd.
A co vy servírujete návštěvám?
A.

P.S. od sestry: Čtu si takhle bloglovin, a najednou zjistím, že sestra má nový článek. Tak si ho přečtu a zjistím, že tam vůbec nedala odkaz na můj velmi obdobný článek!!! Takže napravuji: čím hostím hosty já najdete zde. S. 

Komentáře