Dny Marianne 2015 New in!

I na tyto Dny Marianne jsem se těšila ;) Ačkoliv jsem nakoupila určitě méně, než v roce 2014 či 2013, stejně jsem strašně spokojená ;)



Tento rok jsem začala až v sobotu, v pátek se mi nikam moc nechtělo. V sobotu ráno jsem si vystřihla kupónky, zase svým systémem, abych nemusela nic vystřihávat na pokladně (ano, stále mě rozčiluje, když někdo tímto způsobem zdržuje!). 


Ačkoliv jsem si tento rok říkala, že si moc věci nekoupím, nakonec jsem podlehla a dost věci si koupila ;) 

Trochu mě mrzelo, že jsme toho většinu nakoupili v neděli a jedinou červenou tašku Marianne mám z Marianne Lounge :)). Přijde mi, že by mělo být víc tašek, protože to je snad každoroční problém, že tašky dojdou...stejně jako dárky.. ale tak chápu, že když do Lounge přijdu v neděli večer, tak tam toho moc není.. 

Kabelku z H&M jsem měla vyhlédnutou dávno. Na rameni jsem ji měla několikrát, akorát jsem si pořád říkala, že to není kůže a nechtělo se mi za ni platit plnou částku. Ale takhle s tou slevou ze Dnů Marianne to šlo. Jedna část je kožená, jedna koženková. Kabelka se mi moc líbí tvarem a vzhledem k tomu, že moje hnědá kabelka, kterou jsem kupovala v H&M před tím (asi za 500,-) už je ošoupaná a hnědou fixkou se mi to fakt barvit nechce :D. V H&M Na Příkopech jsem se neskutečně rozčílila, protože najít tam prodavače, který vám poradí, je nemožné. Takže jsem se tam na to vykašlala a šla do H&M v Palladiu. Trička manželovi v H&M kupujeme pravidelně a normálně na ně nikdy není sleva, takže i to málo potěší ;). 



V Intersportu jsme koupili omotávky, protože chceme pokračovat chodit na squash, a vzala jsem i dvě proteinové tyčinky, na ochutnání. 


Z knih jsem se rozhodla koupit Deník Dity P. - druhý díl. Jednička mi leží před televizí a poměrně často v ní listuju, je fakt krásná ;). Překvapilo mě, že v Knihy Dobrovský byl koutek Yankee Candle, takže jsem koupila dva vosky a vůně do auta. Máme to teď v autě jako v cukrárně ;)


V Douglasu jsme koupili voňavky manželovi. Novinku od Hugo Bosse The Scent a Invictus od Paco Rabanne, který už manžel měl. Já jsem tak strašně chtěla ty notýsky od Hugo Bosse, že jsem byla přešťastná, že si manžel od něj tu voňavku vybral. K Paco Rabanne bylo zlaté psaníčko a vzorek voňavky Lady million. Klasicky jsem koupila s 30% slevou nový kartáček of Phillips. Mono stín od Inglotu do paletky. Na sprej s mořskou solí Toni&Guy byla 50% sleva, tak jsem ji taky vzala na vyzkoušení.  Dárky od Douglasu - řasenka - super, ale ten lak na nehty mě moc nepotěšil - odstíny nic moc :(.

V Sephoře mi manžel koupil DKNY srdíčko, moc se mi líbila ta kabelka a manžel se trochu den před tím provinil, takže srdíčko bylo záměrný :D. A novinka od Tous, konečně taky dámská voňavka, ale tu podle všeho dostanu až k Vánocům :D. K Tous byla kosmetická taštička - roztomilá ;). Dárek od Sephory - řasenka - super, ráda vyzkouším.

Ve Fann Parfumerii jsem koupila všemi chválenou Gosh řasenku.







V Ugo Salaterii jsem si na konci dne dala fresh a s 30% slevou si koupila dvě Lifebar tyčinky.


Když jsem byla na výletě v Německu, tak jsem tátovi půjčovala krém L´Occitane a byl z něj nadšený, má totiž hodně suché ruce. Líbilo se mu, že se krém hned vsákne a nezanechává mastné stopy. Tak jsem si řekla, že mu ten krém koupím, když je na to sleva.. a zároveň jsem si říkala, že máma mi den před nákupy taky říkala, že by chtěla krém, tak jsem jim koupila krém oběma ;) Jsem to ale hodná dcera ;)


Nákupy v DM, Tetě a Rossmanovi jsem pojala prakticky ;) Se slevou nakoupit to, co bych normálně koupila i beze slevy. V Rossmanovi jsem mamince koupila 3 barvy na vlasy L´Oréal Paris, které na fotce nejsou, už jsem ji je stihla dát.. Ale vzhledem k tomu, že je kupujeme obvykle za plnou cenu (nějakých 215,- Kč), tak 30 % sleva je opravdu příjemná. V Tetě jsem využila 50 % slevu na Dove, Signal a Gliss Kurr. V DM zase samé praktické věci ;). 


A co vy a Dny Marianne? Nakoupili jste? 

A. 

Komentáře

  1. Hmm tomu říkám pořádné nákupy :) A vše se mi moc líbí

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy! Já jsem se teda držela a mám jen pár věcí:) Mimochodem s tím stříhání kupónků na pokladně... Nechápu proč je neudělají tak, aby se dali odtrhávat!:D

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ;) Máš pravdu, o tom jsem taky přemýšlela, proč neudělají takové trhací... Já bych si to ale asi stejně dala do toho sešitu, abych věděla, kam chci jít, a pak nelistovala..

      Vymazat

Okomentovat