Úlovky ze sekáče

O tom, jak jsem začala nakupovat v sekáčích jsem již psala zde. A je pravda, že mě nechávají i letní slevy celkem v klidu, protože je mi líto utrácet a vím, že v sekáči někdy něco zase ulovím ;) Ne, neříkám, že jsem úplně přestala chodit do klasických obchodů, ale hodně málo.

Mým skvělým úlovkem jsou například tyto džíny Levis. Když jsem je viděla, tak se mi moc líbily a říkala jsem si, že si je vyzkouším, ale moc šancí jsem tomu nedávala. Jaké bylo moje překvapení, když mi opravdu krásně sedly! Maminka mi je malinko zkrátila a už jsem je měla x krát na sobě. Jsou jako nové a koupila jsem je asi za 110,- Kč, takže si myslím, že je to hodně výhodná koupě ;)

Na tuto halenku Massimo Dutti jsem se chodila několikrát koukat. Líbila se mi, ale i na poměry sekáče mi přišla dražší, tak jsem si počkala na slevy a ona tam pořád ještě byla, takže už je moje ;) Krásně prodyšná bavlna :).



Starorůžová není zrovna barva, kterou nějak miluju, ale tento svetřík DKNY se mi moc líbil. S opálením totiž vypadá moc dobře (a já teď opálená jsem ;)). Stál mě taktéž pár korun (nebyl ale v exkluzivním oddělení!) a za hedvábí a kašmír je to docela fajn, co říkáte? ;)




Na tento kousek jsem narazila docela náhodou a stál mě asi 50 Kč.. Projížděla jsem stojan a hedvábí prostě už poznám po hmatu :D, tak jsem si tuto halenko-bundičku vytáhla a musela být moje ;). Je na zip, takže možností nošení je víc. 




Tyto kalhoty Reserved jsem taktéž našla v sekáči čirou náhodou a docela jsem koukala, když jsem je viděla aktuálně asi za 1000,- Kč v Reserved. Sednou mi dobře, jsou kratší, takže ideálně s podpatky ;) 



Hedvábnou košilku jsem ulovila zase ve slevách a vypadá moc pěkně na opálené kůži ;)


Tuto halenku jsem ulovila v nové kolekci. Je to hedvábná halenka Lilly Pulitzer, jeji halenky normálně stojí třeba 100 dolarů. Já jsem ji koupila cca za 170,- Kč a mám z ní velkou radost! ;)



Co vy a sekáčové úlovky? 

A. 

Komentáře