Tak trochu jiný nákupní seznam - zařizování narozenin

Už se těším, až se posadím k počítači a napíšu ty všechny články, které mám v hlavě :-)

Prozatím ale má prioritu plánování narozeninové oslavy mé princezny - celé 3 roky!





Takto vypadá můj nákupní seznam - občerstvení, pomůcky pro zábavu (např. zelenina barvy na tisknutí, drobné dárečky pro hosty, atd.)

Po delším rozhodování, co budeme servírovat jsem se rozhodla, že hlavním jídlem bude domácí pizza (protože ji děti prostě milují), a pak budou vyloženě "chuťovky" (některé pro děti a dospělé, některé jen pro dospělé):

- jednohubky (např. chorizo + feta sýr + olivy, okurka + paštika (+ já na to dávám ještě sýr))
- vajíčka plněná směsí ze žloutků a avokáda
- mozzarelky s cherry rajčátky
- zelenina s hummusem v kelímkách
- ovoce v kornoutkách
- ovoce v čokoládě nebo v oříškách (3. fotka zleva úplně dole - hroznové víno namočené v karamelu do půlky, a pak obalené v nasekaných oříškách)
- líbí se mi ovocné špízy s mini palačinkami (na fotce úplně vpravo)
- líbí se mi také nápad s "oreo lízátky"

A samozřejmě máme objednaný dort, jelikož malá všem vypráví (sama od sebe), že k narozeninám bude mít "velký čokoládový dort"!

Máte nějaké svoje oblíbené chuťovky nebo jiné recepty na párty? 

S.


Komentáře

  1. Jéé, to jídlo vypadá moc pěkně:) Hlavně ty berušky a kornoutky s ovocem!:) Sama pořád dumám nad tím, zda prolomit několikaletou ignoraci svých narozenin a zorganizovat párty nebo ne :D
    Držím palce, ať se oslava vydaří podle představ :)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat