Pokračujeme cvičit ve vedrech! Šestý týden ve fitku + nový jídelníček!

Z toho vedra už jsem byla pěkně otrávená. Rozumějte, líbí se mi sedět u bazénu, ale to můžu v podstatě jen o víkendu, takže v pracovní dny bych třeba večer ráda šla i jen tak na procházku nebo si zaběhat. Ale v takovém vedru se mi prostě nechce.

Cvičení ale nezanedbávám, takže i v těch čtyřicetistupňových vedrech jsem cvičit byla. 3x za týden. Teče ze mě už jen při příchodu do fitka a nepřestává ani při odchodu, a to si dávám fakt ledovou sprchu! :( Strašně těžko se mi dýchá, takže doufám, že další týden opravdu to ochlazení přinese.

Od úterka mám jídelníček. Nedodržuju ho naprosto striktně, jídla si různě přehazuju, protože opravdu nechci vařit jen jednu porci, takže mám jedno jídlo na pár dnů. A někdy si vymyslím komplet svoje jídlo. O čem jsem se znovu přesvědčila, tak to je že se opravdu musím naučit jíst pravidelně.

Nosím s sebou svačiny jak do práce, tak i hážu do kabelky Lifebar tyčinky v případě, že si sváču nemůžu jinak připravit. 

Večerní salát á la Nicoise

Švestky, jogurt, vločky ;)

Sardinková pomazánka (s tvarohem) a okurkou.  
Vyhovuje mi udělat si jídlo v jednom hrnci!

Kuřecí prsa (dušená v troubě), pórek a pohanka z páry. 

Hlavně pestře!

Chia semínka, arašídy, jogurt a goji. 
Daří se vám v létě při všech grilovačkách dodržovat zdravý jídelníček?

A. 

Komentáře