Můj nákup na rohlik.cz

V poslední době mi přišlo, že nic moc nestíhám a snažila jsem se vymyslet různé způsoby šetření času. Jednou z položek jsou nákupy potravin. Já se strašně ráda procházím po obchodě, vybírám, co bych mohla koupit a následně z toho uvařit, ale někdy prostě na to čas není a jíst potřebujeme :D. Jak víte, tak s manželem teď cvičíme a když se třikrát týdně vracím domů v půl desáté, tak se mi pak ještě opravdu nechce jet do obchodu. Rohlik.cz mi přišel jako dobrá možnost dostat pod nos něco, co tak jako tak potřebuju. 

První měsíc každý má dopravu zdarma, což je super ;). Minimální nákup je 300,-, ale já dělám větší nákupy, takže není problém ;)

Moc se mi líbí sekce Last minute, ze které jsem toho už hodně nakoupila. Vařím v podstatě každý den, takže blížící se trvanlivost mi nijak nevadí ;). 



 

Líbí se mi, jak je vše zabaleno. Sice ano, tady "šetříme naše lesy" se asi moc říct nedá, protože vše je baleno v papírových taškách, ale věřím, že i to se třeba změní. Kurýr přijel dřív, než jsem čekala, za což jsem byla nesmírně vděčná! Nebyla jsem si totiž jistá, kdy budu doma a paní mi volala o půlhodiny dřív, jestli by nemohla přijet dřív, tak jsem zajásala, že mi to tak dobře vyšlo ;). 

Když jsem objednávala podruhé, tak, ačkoliv sama ještě dítě nemám, tak kurýr mi nákup přivezl v 22:30 a zvonil jen jednou s vysvětlením, že někteří mají děti a nechtějí je vzbudit ;) (já, blbec, jsem totiž moc nepochopila, proč se ostýchal zvonit :D). 

Velmi potěšující pro mě také je, že se dá platit stravenkami!



Každý druh ovoce či zeleniny je balen zvlášť v papírovém sáčku. Zelenina i ovoce je krásná, fakt takové kousky, které bych si v obchodě vybrala i sama. Jednou jsem měla problém s trochu plesnivou řepou a byly mi vráceny peníze v podobě kreditů, které můžu využít při dalším nákupu. 


Líbí se mi, že často v sekci Last minute narazím i na bio maso, které normálně moc nekupuju.. 





Jako pozornost je vždy přibalena nějaká novinka, která potěší ;)


Co vy a tyhle služby? Využíváte?

A. 

Komentáře

  1. Dobré, taky bych to možná zkusila, už mě štve se tahat s nákupem, když zrovna manžel je pryč s autem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super, opravdu moc doporučuju ;)

      Vymazat
  2. Na nákup by mě nikdo nedostal. Už roky využívám rozvoz z Tesca a jsem naprosto spokojená a nedávno jsem začala využívat i Rohlik.cz. Lítat někde po obchoďáku s košíkem a mačkat se mezi lidmi není nic pro mě ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že to opravdu šetří čas..hlavně když všichni jdou nakupovat po práci, tak mě opravdu to stání ve frontě nebaví...

      Vymazat
  3. Jak říkáš, mě hrozně nákupy baví, fakt si to užívám, ale čas je nedostatkové zboží :) Na rohlík čtu vesměs pozitivní recenze, tak ho možná taky zkusím :) Zvlášť, když teď vím, že se dá i platit stravenkami :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z toho byla nadšená, že opravdu berou i stravenky ;) Minulý nákup (asi 800,-) jsem celý zaplatila stravenkami, ne jako v obchodě, kde Ti jich vezmou jen 5... :/

      Vymazat

Okomentovat