Malé radosti ;)

Jak jsem již psala, nakupuju teď převážně v sekáči, takže mě letní slevy nechávají celkem chladnou, ale ráda se podívám a když se mi něco moc líbí, tak si to i koupím ;) 

Tento hrneček jsem viděla na stránkách H&M Home, ale nebylo poštovné zdarma a nechtěla jsem objednávat. V Praze v obchodech hrneček nebyl k sehnání, a o to větší byla radost, když jsem ho sehnala v drážďanském H&M! Mám hrneček s ušima na ranní kafe! ;)



Vzhledem k nové bílé sedačce v obýváku se užívám polštářků a stále doplňuji sbírku ;) 
Polštářek s králíčkem jsem dostala od známé (a ten sedí podle toho, jakou mám náladu, čumáčkem nebo zadkem k osazenstvu :D), puntíkovaný polštářek z Primarku a "Do small things with great love" je povlak z H&M slev za 70,- Kč. 



Bezkosticové podprsenky jsou velkým hitem a jsou opravdu moc pohodlné ;). Já zase tak malá prsa nemám, že bych si mohla dovolit chodit bez podprsenky, ale tyto podprsenky využívám na doma nebo pod šaty, kde je to jedno ;) Ve velkých vedrech se opravdu hodí ;). Tyto dvě byly v sadě za 200,- z H&M. Ulovila jsem poslední pár, který visel na ramínku v kabinkách (díky bohu, že někomu nebyly :D)


Chtěla jsem vám doporučit bronzer NYC. Perfektně drží, a co je hlavní, nemá v sobě třpytky! ;))


Co vy a malé radosti? 

A. 

Komentáře

  1. Ten hrneček je boží! Moc se mi líbí i podprsenky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji ;) taky z toho mám velkou radost!

      Vymazat

Okomentovat