Cvičení ve vedru? Pátý týden ve fitku!

No, pro začátek je asi vhodné upozornit, že ve fitku, kam s manželem chodíme, není klima :D Ale ani to nás neodradilo od cvičení. Vedro nevedro, prostě se cvičilo! Když fakt cvičíte, tak z vás leje tak jako tak!
Hodně důležitý je pitný režim, takže doplňujeme, jak můžeme! 


 
Je super poznávat svoje hranice, které se neustále posouvají! Když jsem dostala od trenérky cvik s 16 kg kettlebellem, tak jsem si říkala, že to bude moje smrt po 8 kg a 12 kg, ale překvapivě to prostě šlo a šlo to docela dobře :). 



Manžel minulý týden poznal, jak moc důležitou součástí tréninku je protahování - po náročném tréninku se na to vykašlal, a pak týden nemohl chodit! 


  
Ve vedru si pomáhám třeba i tím, že si namočím ručník studenou vodou a hodím si ho za krk, na chvíli je to opravdu příjemné osvěžení! 


Ačkoliv jsem koupila rukavice, aby se mi tolik nedělaly mozoly, tak bohužel moc nepomáhají :( Chci se poohlédnout po tekutém magnésiu, jestli třeba pomůže.. ;)


A tento týden bych měla obdržet jídelníček, tak doufám, že už se pak budou výsledky ještě lepší! ;)


Co vy? Zvládáte cvičit ve vedru?

A. 

Komentáře

  1. Ne :) já tedy ne, čekám, až to opadne. Takže respekt :) včera jsem viděla někoho u nás běhat odpoledne ve 38 stupních... to by mě kleplo.

    OdpovědětVymazat
  2. Do fitka bych se v tomto vedru neodvážila jít. Vím, jak mě to vedro zmáhá a vůbec na mě nepůsobí dobře. Nicméně na nějaký úpadek teplot čekám jak na smilování - už by totiž bylo na čase něco začít se sebou dělat:D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to beru tak, že pokud je ve fitku klima (což já nemám, a i přesto tam jdu..), tak je to fakt jedno, jaké je venku počasí... Potím se tak jako tak ;)

      Vymazat

Okomentovat